  • 11. Data: 2005-07-26 18:09:50
    Temat: Re: Prośba o poradę.
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > pierwszy rok gratis za użytkowanie karty.
    > okres rozrachunkowy 51 dni.
    > karta z chipem i ze zdjęciem.
    >
    > pzdr.
    > A.

    A na stronie jest 54 dni. Do tego rozbudowany program rabatowy - chyba drugi
    po Citi, podgląd transakcji na karcie przez Internet, jak się zadłużasz na
    karcie - nisko oprocentowany kredyt ratalny, możliwość automatycznej spłaty
    z konto w BZ WBK jak i w innym banku.

  • 12. Data: 2005-07-26 18:16:02
    Od: trainer <t...@p...org>

    Akcent wrote:

    > BTW, gdzie składasz wniosek? Powody?

    tym razem wybiorę chyba ING, ponieważ dostanę tam długopis ... just
    kidding :))

    długopis nie jest oczywiście powodem, ale podobnie jak w całej masie
    banków można tam dostać kartę na 1 rok za darmo, więc to jakby warunek
    #1 nie podlegający dyskusji (do konca lutego można było brać maxime z
    lukasa i nawet dostać 50zł, ale jakoś przegapiłem, zresztą nie spełniała
    ona warunku #2 - bezproblemowe przyznanie, tzn. wypełniam formularz,
    pokazuję wyciągi z innej karty i nie muszę brać zaświadczenia o
    zarobkach (nie to, żeby to było niewykonalne, ale to jakieś takie
    krępujące, a po drugie nie lubię jak takie dane gdzieś krążą po świecie)
    Na dodatek za darmo dają kartę dodatkową - będzie dla żony.

    Chip i zdjęcie mi nie potrzebne, i jeszcze zapytam - jeżeli dla BZWBK
    podajesz grace period =51 dni jako atut (a jest to bliżej końca skali)
    to jaki miałeś w Pekao ? :)

    pozdro
    trainer

  • 13. Data: 2005-07-26 18:30:51
    Od: trainer <t...@p...org>

    rsa127 wrote:

    > A na stronie jest 54 dni. Do tego rozbudowany program rabatowy - chyba drugi
    > po Citi

    jakoś w praktyce obserwuję niewielką przydatność tych rabatów (vide 35%
    rabat na wyroby ze złota w Galerii Mokotów, a jak kupowałem jakieś
    portale w tamtejszej galerii centrum to się okazało, że ta karta nie
    daje rabatu (jakaś inna dawała, chociaż nie był to BZWBK tylko chyba
    własnie citi)

    > podgląd transakcji na karcie przez Internet, jak się zadłużasz na
    > karcie - nisko oprocentowany kredyt ratalny, możliwość automatycznej spłaty
    > z konto w BZ WBK jak i w innym banku.

    podgląd jest OK, ale reszta to gadżeciki nie wnoszące wielkiej wartości
    dodanej

    pozdr
    trainer

  • 14. Data: 2005-07-26 18:32:56
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > tym razem wybiorę chyba ING, ponieważ dostanę tam długopis ... just
    > kidding :))

    Mogę ? A czy dowiedziałeś się może co oznaczają bonusy w kolejnych latach za
    placenie karta i czy są zapisane w jakimś regulaminie ? Bo na razie to
    wygląda mi to na gruszki na wierzbie.

    pozd
    Adam

  • 15. Data: 2005-07-26 18:34:22
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 19:56:24 +0200, "Bartek" <n...@m...com> wklepał(-a):

    >Użytkownik "Sławomir Szyszło"

    >Nie zapominaj o 99 gr za każdy przelew.

    Jak będzie miał konto w Multibanku, to po co mu przelewy w Inteligo? To tylko
    interfejs do bankomatów. :)

  • 16. Data: 2005-07-26 18:40:38
    Od: trainer <t...@p...org>

    Adam S. wrote:

    > Mogę ? A czy dowiedziałeś się może co oznaczają bonusy w kolejnych latach za
    > placenie karta i czy są zapisane w jakimś regulaminie ? Bo na razie to
    > wygląda mi to na gruszki na wierzbie.

    heh nie dowiadywałem się szczegółówo ponieważ za rok o tej porze będę
    czytać pbb w poszukiwaniu uwag i opinii gdzie tu teraz dają kartę za
    darmo :-)))
    ale coś tam mi wpadło jednym okiem, że za obroty 12tys/r będzie
    zwolnienie z opłat? - o tym piszesz?
    na razie jeszcze nic nie podpisywałem, tylko puszczę formularz przez
    net, jak przyjdzie pora na wizyte w placówce to wyduszę z nich stosowne
    regulaminy :-)))

    pozdro
    trainer

  • 17. Data: 2005-07-26 18:45:15
    Od: "Akcent" <n...@o...pl>

    > Chip i zdjęcie mi nie potrzebne, i jeszcze zapytam - jeżeli dla BZWBK
    > podajesz grace period =51 dni jako atut (a jest to bliżej końca skali) to
    > jaki miałeś w Pekao ? :)

    43, ale to akurat nie problem. Miałem przekierowanie na obciazenie RORa.

    Co do zdjęcia to bym tematu nie bagatelizował. Kiedy korzystałem z CITI
    czułem się bezpieczniej, zwłaszcza, gdy widzialem z jaka "starannoscia"
    sprawdza sie podpisy ;)

    Nie znam jeszcze warunkow ING - w domu net nie jest demonem poredkosci, ale
    jutro rzetelnie sie przyjrze. Akurat mam koło siebie: ING, WBK, Millenium -
    i jeżeli nie zdecyduje się na Multiabnk - wybór padnie na któryś z trzech
    wymienionych.

    pzdr.,
    A.

  • 18. Data: 2005-07-26 18:53:58
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > ale coś tam mi wpadło jednym okiem, że za obroty 12tys/r będzie
    > zwolnienie z opłat? - o tym piszesz?

    Tak. Dzięki, znalazłem zachomikowane w aktualnościach z początku czerwca.
    Czyli pewnie promocja wprowadzona wewnętrznym okólnikiem. Zdaje się że ING
    na dobre przystąpiło do walki o ten kawałek torta

    pozd
    Adam

  • 19. Data: 2005-07-26 20:10:13
    Od: trainer <t...@p...org>

    Adam S. wrote:

    > Tak. Dzięki, znalazłem zachomikowane w aktualnościach z początku czerwca.
    > Czyli pewnie promocja wprowadzona wewnętrznym okólnikiem. Zdaje się że ING
    > na dobre przystąpiło do walki o ten kawałek torta

    specjalnie tego nie ukrywają:
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/33007

  • 20. Data: 2005-07-27 06:29:20
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Akcent" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy oprócz VW, mBanku, Multibanku, no ewentualnie BPH możecie coś polecić.
    > Potrzeby z grubsza znacie ;)

    Lukas e-konto PRO. Zakładam, że masz >5 tys. choćby w lokatach i wpływy >2
    tys. miesięczne (skoro pisałeś o lokatach w PKO i KK to pewnie tak). Zatem w
    tej opcji masz i obsługę netową i marmurek, KK za darmo, przelewy darmo, VE
    darmo, a nawet dopłacają 1zł/mc za korzystanie, token darmo, lokaty jedne z
    najwyższych netowo obsługiwane, wyciagi darmo itp itd...