  • 1. Data: 2004-07-18 20:42:20
    Temat: Propozycja i prosba do Multibanku
    Od: "Hipciolek" <h...@i...pl>

    Witam !

    Dlaczego dla Multibanku ? Dlatego ze jestem ich klientem. :-)
    A jaka prosba ?
    Dziurkujcie prosze wyciagi przesylane poczta (dotyczy KK) tak aby mozna je
    bylo bezposrednio wlozyc do segregatora. Wiem, ze moze jest to i blache, bo
    dziurkowac mozna samemu, jednakze byloby to dla mnie nie lada ulatwieniem, a
    nie gadanie do samego siebie "a.... pozniej" no i wyciag sie zawierusza.
    Rzecz rzec niewielka, ale super praktyczna. Mam rowniez konta za granica i tam
    kazda korespondencja jak przychodzi to jest dzirkowana lub tez posiada kreske
    w polowie strony, aby bylo latwiej.

    Pozdrawiam

    Hipciolek

  • 2. Data: 2004-07-18 20:51:40
    Temat: Re: Propozycja i prosba do Multibanku
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 18 Jul 2004 22:42:20 +0200, "Hipciolek"
    <h...@i...pl> wrote:

> [...]
    >kazda korespondencja jak przychodzi to jest dzirkowana lub tez posiada kreske

    proponuje proste obejscie problemu - wkladasz wyciagi do "kondomika",
    ktory posiada dziurki fabryczne.

    G.

  • 3. Data: 2004-07-18 20:54:14
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Hipciolek:

    > proponuje proste obejscie problemu - wkladasz wyciagi do "kondomika",
    > ktory posiada dziurki fabryczne.

    albo złóż papier na pół, nie będzie "kreske w polowie strony" potrzebna -
    sam dziurkacz naprowadzisz.
    ale "kondomik" i tak lepszy, trwalszy :)

    zbyszko janke

  • 4. Data: 2004-07-19 06:19:51
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    = = = (...ciach...) = = =
    Mam rowniez konta za granica i tam
    > kazda korespondencja jak przychodzi to jest dzirkowana lub tez posiada
> [...]
    ====================
    Protestuje!!! "Polski" Deutsche Bank PBC tez dziurawi wyciagi.
    RePozdrawiam!
    PL

  • 5. Data: 2004-07-19 09:25:56
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A jaka prosba ?
    > Dziurkujcie prosze wyciagi przesylane poczta

    ja tam zamiast dziurek wolałbym aby do Multi
    wreszcie dotarło, że w Polsce podatkowym okresem
    rozliczeniowym jest _miesiąc kalendarzowy_ i aby
    do tego był dostosowany okres ujmowany na wyciągu
    (przynajmniej dla kont firmowych).
    Zupełnie też nie wiem po jakie licho tak standardowe
    operacje jak dopisanie odsetek i opłata za konto
    siedzą okrakiem na przełomie okresów z datami
    księgowania i operacji należącymi do dwóch sąsiednich
    miesięcy - wystarczyłoby popatrzeć jak to zgrabnie
    i bez problemów załatwia chociażby taki ING.

    Pix

  • 6. Data: 2004-07-19 10:46:12
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    to ja poprosze automatyczny serwis SMS-owy powiadamiajacy o kazdym
    dochodzie i rozchodzie z konta tuz po zmianie salda (cos na wzor serwisu w
    Inteligo). niech bedzie platny (nie oczekuje takiej uslugi za darmo) np.
    5zl miesiecznie. mysle, ze zainteresowanie bedzie duze.

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 7. Data: 2004-07-19 12:45:43
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl> wrote:
> [...]
    > Inteligo). niech bedzie platny (nie oczekuje takiej uslugi za darmo) np.
    > 5zl miesiecznie. mysle, ze zainteresowanie bedzie duze.

    ewentualnie mailem ...
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Poszukujcie wiedzy od kolebki do grobu" Muhammad Rasul Allah

  • 8. Data: 2004-07-19 13:41:35
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    np.

    > ewentualnie mailem ...

    i ewentualnie odpowiednio podpisanym...

    Pix

  • 9. Data: 2004-07-19 15:15:20
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Hipciolek" <h...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:0133.000006d4.40fae0ac@newsgate.onet.pl...
    > Witam !
    >
    > Dlaczego dla Multibanku ? Dlatego ze jestem ich klientem. :-)

    A na Berdyczów waćpan już pisał? Bo rozumiem, że ten wyżej post to
    tylko kopia tego, co poszło do Multibanku.

> [...]
    granica i tam
    > kazda korespondencja jak przychodzi to jest dzirkowana lub tez posiada

    A później rosną takie stada leserów, którzy nawet równo kartki
    papieru przedziurkować nie potrafią :-)

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 10. Data: 2004-07-19 18:26:42
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > serwisu w
    > np.

    > i ewentualnie odpowiednio podpisanym...

    A ja dostałem wartość funduszy na pierwszej stronie i jestem hepi :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko