  • 1. Data: 2008-10-11 17:41:16
    Temat: Promocja czy pomyłka w Lukasie?
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Wszedłem dziś na swój rachunek "Oszczędzam", a tu oprocentowanie 8%
    (poprzednio było 5,1% - promocyjnie "dla wybranych klientów"). Coś mi
    umknęło?

    --
    Michał
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2008-10-11 20:17:21
    Temat: Re: Promocja czy pomyłka w Lukasie?
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Użytkownik Michał Rolka napisał:
    > Wszedłem dziś na swój rachunek "Oszczędzam", a tu oprocentowanie 8%
    > (poprzednio było 5,1% - promocyjnie "dla wybranych klientów"). Coś mi
    > umknęło?

    Potwierdzam, też to mam (tzn 8%). Niestety nie powiadomili mnie ;) o
    promocji i pieniądze wyszły i jeszcze nie powróciły ;)

    --
    Boguś

  • 3. Data: 2008-10-11 21:28:52
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Michał Rolka" <usenet@moje_nazwisko.info> wrote in message
    > Wszedłem dziś na swój rachunek "Oszczędzam", a tu oprocentowanie 8%
    > (poprzednio było 5,1% - promocyjnie "dla wybranych klientów"). Coś mi
    > umknęło?

    Zeby ludziska nie wyciagali pieniedzy w panice - najbardziej zagrozone banki
    (albo najbardziej przebiegle) podnosza oprocentowanie. To Cię na pewno
    bardzo dobrze nastroilo do tego banku i pieniedzy nie wybierzesz,
    nieprawdaz?
    We wtorek, srode, czwartek - inne banki zrobia to samo.
    I po raz pierwszy nie lezy w interesie banku trabienie o podwyzce
    oprocentowania, bo ludzie pomysla "Ocho Lukas jest bliski bankructwa wiec
    chwyta sie brzytwy".

    Pester

  • 4. Data: 2008-10-11 22:38:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Pester pisze:
> [...]
    > I po raz pierwszy nie lezy w interesie banku trabienie o podwyzce
    > oprocentowania, bo ludzie pomysla "Ocho Lukas jest bliski bankructwa wiec

    A dlaczego Lukas i inne banki w PL maja bankurtowac ? Nie udzialaly one
    ani zlych kredytow ani nic innego niedobrego im sie nie stalo. Banki
    zagraniczne, ktore maja w nich wiekszosciowe udzialy rowniez nie
    "wyciagna" z nich pieniedzy ani ich nie sprzedadza, bo tyle ile sa warte
    w banki PLN tak czy inaczej nikomu nic nie da.

    Podwyzka wynika z jednej prostej rzeczy : poniewaz jest mega kryzys to
    banki staraja sie nie dopuscic do efektu domina czyli do wyplacania
    pieniedzy przez klientow. A poniewaz teraz juz znaczna czesc bankow ma
    lokaty na 8% i wiecej to nikt raczej w tyle zostac nie moze i stad
    podwyzki. Poza tym % podwyzszaja wszyscy wiec po co sie reklamowac ?

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-10-12 10:08:52
    Temat: Re: Promocja czy pomyłka w Lukasie? a fuj
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Użytkownik Mithos napisał:

    > Podwyzka wynika z jednej prostej rzeczy :

    Dzisiaj zamiast 8% jest 4.5 %. A to miglance

    --
    Boguś

  • 6. Data: 2008-10-12 10:47:37
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Boguś pisze:

    > Dzisiaj zamiast 8% jest 4.5 %. A to miglance

    O, faktycznie. A zgodnie z regulaminem promocji "Nadzwyczajne zyski" czy
    jakoś tak powinienem mieć chyba dalej 5,1% (wpływ w ub. miesiącu był).
    Chyba pożegnam się z Lukasem szybciej niż zamierzałem.

    --
    Michał
    http://mrc.tychy.pl/

  • 7. Data: 2008-10-12 11:14:51
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > O, faktycznie. A zgodnie z regulaminem promocji "Nadzwyczajne zyski" czy
    > jakoś tak powinienem mieć chyba dalej 5,1% (wpływ w ub. miesiącu był).
    > Chyba pożegnam się z Lukasem szybciej niż zamierzałem.

    Zdaje sie, ze warunkiem 5,1% byly miesieczne wplywy na konto w wysokosci
    bodaj >2000zl z ostatnich 3 miesiecy. Proponuje sprawdzic w regulaminie.
    Wlasnie bez tych wplywow mialo byc 4,5

  • 8. Data: 2008-10-12 11:56:35
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Szymon pisze:

    > Zdaje sie, ze warunkiem 5,1% byly miesieczne wplywy na konto w wysokosci
    > bodaj >2000zl z ostatnich 3 miesiecy. Proponuje sprawdzic w regulaminie.
    > Wlasnie bez tych wplywow mialo byc 4,5

    Jak pisałem wyżej, 5,1% miałem już wcześniej (we wrześniu), wpływ > 2000
    we wrześniu był (jak i od wielu miesięcy wcześniej -> pensja), więc
    chyba się na promocję załapuję. Być może to tylko chwilowe zawirowania,
    ale wprowadzają u klientów brak poczucia stabilności.

    --
    Michał
    http://mrc.tychy.pl/

  • 9. Data: 2008-10-12 12:15:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

> [...]
    > lokaty na 8% i wiecej to nikt raczej w tyle zostac nie moze i stad
    > podwyzki. Poza tym % podwyzszaja wszyscy wiec po co sie reklamowac ?

    Obawiam sie ze wazniejsze moze byc to, ze duzo pieniedzy zostalo
    wycofanych z gieldy itp. i cos trzeba z nimi zrobic. Krotka lokata
    moze spowodowac, ze klient juz jest zostawi w danym banku. Tak szybko
    chyba na gielde nie wroca?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2008-10-12 13:26:05
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <usenet@moje_nazwisko.info> napisał w wiadomości

> [...]
    > się na promocję załapuję. Być może to tylko chwilowe zawirowania, ale
    > wprowadzają u klientów brak poczucia stabilności.

    Na bieżąco monitorują stan banku - ile mogą klientom wypłacić żeby nie
    zbankrutować z kretesem. ;-)

    marekz