  • 1. Data: 2008-10-11 16:29:04
    Temat: konto w banku w niemczech i karta
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    chciałbym posiadać konto w niemieckim banku
    zależy mi na darmowym prowadzeniu konta i darmowej karcie
    chyba jest coś takiego w niemczech

    czy jest jakaś możliwość dla polaka zdalnego założenia konta
    i otrzymania karty w banku niemieckim?

  • 2. Data: 2008-10-12 07:28:35
    Temat: Re: konto w banku w niemczech i karta
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo"
> [...]
    > chyba jest coś takiego w niemczech

    > czy jest jakaś możliwość dla polaka zdalnego założenia konta

    spytaj mailem w ing-diba
    https://www.ing-diba.de/main/sv/exko/produktinfos/
    wygląda mi na bezpłatne, ale tabeli opłat nie mogę znalezc
    Polska jest na liscie krajow rozwijanej w formularzu zakladania konta
    ale dalszych szczegolow nie znam
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-10-12 07:51:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message

    > spytaj mailem w ing-diba
    > https://www.ing-diba.de/main/sv/exko/produktinfos/
    > wygląda mi na bezpłatne, ale tabeli opłat nie mogę znalezc

    Moze tu...
    https://www.ing-diba.de/main/ks/produkte/preisverzei
    chnis/

    MK

  • 4. Data: 2008-10-12 08:37:04
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK"

    > Moze tu...
    > https://www.ing-diba.de/main/ks/produkte/preisverzei
    chnis/

    no to nadal wygląda mi na bezpłatne,
    karta jest do konta Giro ktore tez wyglada na bezplatne
    jak listownych wyciagow bys nie mial

    Brak regulaminu nie pozwala sprawdzic wiec jednak
    pozostaje mail z zapytaniem
    *** blad ***

  • 5. Data: 2008-10-12 08:41:46
    Od: "A" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > chyba jest coś takiego w niemczech

    > czy jest jakaś możliwość dla polaka zdalnego założenia konta

    Musisz się wcześniej zameldować w Einwohnermeldeamt czyli miec dowód
    posiadania adresu w de.

    Inaczej to nie mozliwe.

  • 6. Data: 2008-10-12 09:04:02
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    A pisze:
    > Musisz się wcześniej zameldować w Einwohnermeldeamt czyli miec dowód
    > posiadania adresu w de.
    > Inaczej to nie mozliwe.
    jest możliwe w https://www.1822direkt.com/

    Konieczne jest jedynie potwierdzenie tożsamości w ambasadzie niemieckiej
    (koszt około 100 zł) lub na dowolnej poczcie w Niemczech (bezpłatnie).

  • 7. Data: 2008-10-12 09:06:04
    Od: "Gosia" <G...@x...pl>

    > Musisz się wcześniej zameldować w Einwohnermeldeamt czyli miec dowód
    > posiadania adresu w de.
    >
    > Inaczej to nie mozliwe.

    Dzwonilam do banku sparkassy aby sie poinformowac czy moj znajomy z Polski
    niezameldowany w Niemczech moglby zalozyc konto i dowiedzialam sie ze
    tak.Mam nadzieje ze babka sie nie mylila.Chociaz wydaje mi sie ze jak ktos
    sie uprze to zalozyw jakism banku konto.

  • 8. Data: 2008-10-12 09:09:30
    Od: "Gosia" <G...@x...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > chyba jest coś takiego w niemczech
    >
    > czy jest jakaś możliwość dla polaka zdalnego założenia konta

    Sprobuj w DKB http://www.dkb.de .Darmowe konto i wyplaty z bankomatu na
    calym swiecie. Bank w testach pododno najlepszy.Mam tez konto w tym banku i
    jest ok.

  • 9. Data: 2008-10-12 09:13:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > jest możliwe w https://www.1822direkt.com/
    >
    > Konieczne jest jedynie potwierdzenie tożsamości w ambasadzie niemieckiej
    > (koszt około 100 zł) lub na dowolnej poczcie w Niemczech (bezpłatnie).

    a jak z opłatami? konto+karta

  • 10. Data: 2008-10-12 09:16:04
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Gosia" <G...@x...pl> napisał w wiadomości
    ne.net...

> [...]
    > tak.Mam nadzieje ze babka sie nie mylila.Chociaz wydaje mi sie ze jak ktos
    > sie uprze to zalozyw jakism banku konto.
    ponowne pytanie w tym wątku, jakie opłaty: konto+karta