  • 1. Data: 2002-11-01 15:21:23
    Temat: Promocja Mastercard tylko dla wybranych
    Od: Never MC <A...@m...com>

    Firma Avantis znana jest juz na grupie z oszukanczego traktowania osob
    bioracych udzial w promocjach przez nich prowadzonych. Byl szeroko opisywany
    przypadek naduzyc przy promocji Inteligo.
    Dziwi fakt, ze tak duza firma jak Mastercard wspolpracuje z firma o tak
    kiepskiej reputacji. Nie dziwi, ze Avantis znowu lekcewazy czysta gre i w
    promocji moga brac udzial tylko osoby ktorym Avantis dala haslo.
    http://www.3636.pl
    Nie wiem czy Mastercardowi mozna ufac. Moze sie okazac, ze dzis male
    niedbalstwo, jutro wieksze naduzycie, a pojutrze wielkie oszustwo.
    Pozdr.

  • 2. Data: 2002-11-04 11:35:29
    Temat: Re: Promocja Mastercard tylko dla wybranych
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Never MC" <A...@m...com> wrote in message
> [...]
    > kiepskiej reputacji. Nie dziwi, ze Avantis znowu lekcewazy czysta gre i w
    > promocji moga brac udzial tylko osoby ktorym Avantis dala haslo.

    Dostęp już jest. Ale strona jest ŻAŁOSNA! Wstyd! Przy formularzu nie ma
    skróconych zasad tylko odnośnik do pełnego regulaminu :-((((

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-11-05 07:36:53
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > Dostęp już jest. Ale strona jest ŻAŁOSNA! Wstyd! Przy formularzu nie ma
    > skróconych zasad tylko odnośnik do pełnego regulaminu :-((((

    A jak dobrze działa po NN 4,7:-))

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2002-11-10 11:45:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Dostęp już jest. Ale strona jest ŻAŁOSNA! Wstyd! Przy formularzu nie ma
    > skróconych zasad tylko odnośnik do pełnego regulaminu :-((((

    Mastercardem zajmujesie chyba jakas agencja PRowa - nei maja swojego biura
    PR i tak dalej - no i pozniej tak to wyglada.