    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Próg kwotowy & płatność kartą
    Date: Fri, 10 Aug 2007 20:22:43 +0200

    Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości: ...

    >Ja mam umowę z bankiem. Uważam, że przy odrobinie pieniactwa dało by się
    >dochodzić ułamkowych części kwoty pobranej za wydanie karty, albo nawet
    >odstąpić od umowy z winy banku. Z umowy generalnie wynika, że karty mają
    >być akceptowane w punkach oznaczonych odpowiednim logo.

    To mi zaczyna przypominać idiotyczną sytuację, gdzie klub piłkarski
    jest karany za rozróby "swoich" kibiców na meczu wyjazdowym. Po
    pierwsze klub nie nakłania kiboli do rozróby. Po drugie kibole są
    jednak wolnymi ludźmi i klub nie może ich kontrolować. Poza tym
    to w ogóle nie muszą być ich kibice - wystarczy szalik w odpowiednich
    barwach i "przyznanie się" do bycia kibicem gości.
    Teraz dla kawału przylepić w sklepiku czy na kiosku :) logo i bank
    byłby "winny" niezaakceptowania karty?

    Arek