eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: 'Profesjonalizm' HR-u w Multibanku › Re: 'Profesjonalizm' HR-u w Multibanku
  • Data: 2007-09-19 12:28:26
    Temat: Re: 'Profesjonalizm' HR-u w Multibanku
    Od: rioterini <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 19 Wrz, 00:14, mvoicem <m...@g...com> wrote:
    > krzysztofsf wrote:
    > > On 18 Wrz, 23:40, mvoicem <m...@g...com> wrote:
    >
    > >> 4. Co za idiotycznie skonfigurowany klient poczty wysyła informacje o tym
    > >> że wiadomość została skasowana?.
    >
    > > To chyba jesli jest wyslana wiadomosc z zadaniem potwierdzenia odbioru
    > > moze byc taka zwrotka.
    > > Nie cwiczylem.
    >
    > No wiadomo że jest to związane z żądaniem potwierdzenia odbioru. Ale mimo
    > uważam informowanie o kasowaniu bez przeczytania za idiotyczne.
    >
    > p. m.

    Witam,
    wiadomość przeczytana wg. np. Outlook'a to taka która była otwarta,
    a istnieje możliwość przeczytania na podglądzie, a ona nadal będzie
    jako nieprzeczytana.
    I takie idiotyczne potwierdzenie jest odsyłane. To wina Micros... a
    nie pracownicy.
    Skoro już w temacie, to dodam, że byłem tam na rozmowie i Pani
    wykazała się całkowity brakiem profesjonalizmu.
    Zero przygotowania z jej strony, rozmawiać się nie chciało i
    współczuje wszystkim, którzy muszą tam iść na rozmowę - dodam, że nie
    na najniższe stanowisku. Wyglądało to mniej więcej tak jakbym poszedł
    do mięsnego porozmawiać ze sprzedawczynią o budowie samolotu bojowego.
    Masakra!

    Pozdrawiam RD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1