  • Data: 2005-05-21 21:42:08
    Temat: Re: Proces Kamila P. - niegdyś stałego bywalca tej grupy.
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 21 May 2005 12:01:26 +0200, na pl.biznes.banki, Michał 'Amra'
    Macierzyński w wiadomości <news:d6n10n$f2g$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Ale to Inteligo go w konkursie Pizza Hut wykiwalo? ;_)

    To były dwa różne konkursy, w których zarówno Inteligo jak i e-PKO go
    wykiwały.
    W przypadku e-PKO serwer miał niedokładnie czas ustawiony i
    organizatorzy promocji stwierdzili, że zgłoszenie Kamila wpłynęło o
    kilka sekund za wcześnie.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj