  • 1. Data: 2003-10-13 17:12:53
    Temat: Problem z wejściem na stronę mbanku ?
    Od: "ablot" <b...@p...pl>

    Witam
    Czy jest jakiś problem z otwarciem strony mbanku ?
    Adam B.

  • 2. Data: 2003-10-13 17:26:00
    Temat: Re: Problem z wejściem na stronę mbanku ?
    Od: "" <n...@W...onet.pl>

    > Witam
    > Czy jest jakiś problem z otwarciem strony mbanku ?
    > Adam B.

    Której:
    https://www.mbank.com.pl/ ?

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm
    l ?

    http://www.fundusze.mbank.com.pl/ ?

    jeszcze trochę ich jest ...
    a z tymi wyżej nie mam problemu

  • 3. Data: 2003-10-13 17:29:02
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "ablot" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy jest jakiś problem z otwarciem strony mbanku ?

    mBank działa, ale coś jest nie tak z routingiem w naszym pięknym kraju - ja
    też nie mogę wejść na stronę mBanku bezpośrednio (i parę innych), dopiero da
    się przez cache. Tracert pokazuje jednak, że coś z tym robią bo przed
    15-minutami trasa urywała się gdzieś tam a teraz już o jeden host dalej.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2003-10-13 18:23:29
    Od: "nobo" <n...@h...pl>

    ja mam problem ;-(

  • 5. Data: 2003-10-13 18:44:59
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "ablot" <b...@p...pl> wrote in message
    > Czy jest jakiś problem z otwarciem strony mbanku ?

    z astercity rzeczywiście nie wchodzi :(

    2 20 ms 20 ms 10 ms DziLOC-do-DziCORE.astercity.net
    [212.76.32.97]
    3 10 ms 20 ms 10 ms DziCore-do-MiaCore.astercity.net
    [212.76.32.125]
    4 <10 ms 20 ms 20 ms MiaCORE-do-MiaGW.astercity.net [212.76.32.78]
    5 400 ms 401 ms 390 ms GSR2-Poland-unused-105.atman.pl
    [193.111.36.105]
    6 * * * Request timed out.
    7 * * * Request timed out.
    8

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-10-13 18:58:31
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Po godzinie 18.00 była awaria w ATMANie, nie działał np. Onet.
    Prawdopodobnie problemy z dostępem do mBanku z niektórych sieci to pokłosie
    tej awarii. Tyle się dowiedziałem.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 7. Data: 2003-10-13 19:30:54
    Od: "ablot" <b...@p...pl>

    Dziekuję za informację.

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2003-10-13 19:43:21
    Od: "Piotr Pobikrowski" <p...@t...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozdrawiam
    > plusz
    > /porada miesiąca: wysyłając list do wielu użytkowników korzystaj z pola

    Witam
    Czy ktoś może mi powiedzieć co mam zrobić aby wejśc na stronę mbanku,
    internet mam przez astercity, jest to odla mnie istotne poniewaz czekam na
    przelewy.

    pozdrawiam
    pobik

  • 9. Data: 2003-10-13 21:20:49
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Bywa, że powiesi się wykres funduszy w Javie (mam Javę Sun).