  • Data: 2002-04-12 13:44:40
    Temat: Re: Problem z kredytem samochodowym w PEKAO
    Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Maciuszko" <s...@i...pl> wrote in message
    news:0t3cb6b8cdi2eedn3e8%sal@virgin.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Mam dosyc duzy problem z kredytem samochodowym w PEKAO.

    Omijaj ten bank z daleka. To banda biurokratow. Mam nieszczescie miec tam
    konto - droga przez meke.
    Przy byle gownianej sprawie do zalatwienia - stosy papierow. Szlag mnie
    trafia gdy musze wpisywac po raz setny "nazwisko" , "imie", "kod pocztowy" i
    czort wi co oni tam maja jeszcze tak jakby nie mogli puscic tych wszystkich
    swoich paranoicznych formularzy z komputera.

    Zreszta - co ja sie tu bede rozpisywal. Ostatecznie i tak za cala te ich
    biurokracje placi klient - w postacci horrendalnych odsetek od kredytow i
    znikomych - od lokat.

    Na szczescie wkrotce sie zegnam z nimi - wiec klopot z glowy ...

    Na Twoim miejscu wzialbym kredyt w innym banku, splacil PKO SA, a
    odszkodowanie - przeznaczyl na zakup innego samochodu.
    Mimo pewnego ryzyka - polecam kupno uzywanego. Sam mam Astre z 92-go.
    Kosztowal mnie 10 kolek, dodalem jeszcze dwa coby go na gaz przerobic i
    jezdze prawie za darmo ... :-)

    Ogolnie - uwazaj na banki - to krwiopijcy ... :-)