  • 1. Data: 2002-10-04 07:19:32
    Temat: Re: Problem
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "aserzx" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:anjeun$3qv$1@news.tpi.pl...
    > Co mam w takiej sytuacji zrobić? Czy jest szansa, że pieniądze wrócą na
    moje
    > konto?

    Wrócą, to pewnie tylko blokada, która zniknie po jakimś czasie.Ale dla
    pewności zadzwoń na mLinię.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2002-10-04 07:24:56
    Od: KOmiX <m...@p...NOSPAM.pl>

    On 2002-10-04 10:39, aserzx wrote:
    > Co mam w takiej sytuacji zrobić? Czy jest szansa, że pieniądze wrócą na moje
    > konto?

    Jasne, ze tak. Dzwon w te pedy na mLinie, wytlumacz, w czym problem, jak
    bedziesz mial szczescie, to $$$ wroci na konto jeszcze w tym tygodniu.
    Powodzenia

    --
    +========================================+
    | |< O /\/\ i >< |

  • 3. Data: 2002-10-04 07:25:16
    Od: "e c i a" <a...@p...onet.pl>

    Nie przejmuj się.
    Pewnie coś się pokiełbasiło na trasie Euronet - mBank.
    Ja też tak miałam kiedyś.
    Nawet nieudana próba podjęcia pieniędzy z bankomatu powoduje natychmiast
    zmniejszenie dostępnych środków o daną kwotę, aż do wyjaśnienia.
    Zadzwoń na mLinię i zgłoś problem. Ja zgłaszałam o 22.00 jednego dnia, a
    następnego o 7.30 już do mnie dzwonili, że wszystko jest OK. I tak było.
    Pozdrawiam

    > Mam dość kłopotliwy problem... Mam konto w mBanku i ich Visę..
    > Wczoraj chciałem wyjąć pieniądze z bankomatu, ale przy dwóch próbach
    > bankomat Euronetu napisał mi, że stan konta jest niższy niż żądana kwota
    (co
    > jest absolutnym fałszem). Poszedłem więc do bankomatu BZ WBK. Ten natomist
    > napisał mi tak:
    > "Brak autoryzacji".
    > Spokojny poszedłem do domu z myślą, że mają jakąś awarię i moja Visa nie
    > działa.
    > Przychodzę jednak do domu i spradzam dostępne środki. I tu zdziwienie:
    stan

  • 4. Data: 2002-10-04 07:30:04
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    aserzx wrote:
> [...]
    > razem trzy próby, a pieniądze odjętę są tylko za jedną...
    > Co mam w takiej sytuacji zrobić? Czy jest szansa, że pieniądze wrócą na moje

    To jest tylko blokada. W menu jest punkt blokady. Srodki nie zostaly
    pobrane z konta, a tylko zablokowane. mBank ma na ich odblokowanie chyba
    tydzien.

    --
    darek ciesla
    d...@d...pl

  • 5. Data: 2002-10-04 07:32:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    e c i a wrote:
    > Nie przejmuj się.
    > Pewnie coś się pokiełbasiło na trasie Euronet - mBank.

    A komuś się kiedyś coś takiego działo z Inteligo? Bo z tego co czytam,
    to tylko mBank ma te problemy (hint posty o dziwnych blokadach środków
    zarówno przy tranzakcjach gotówkowych - bankomaty - jak i bezgotówkowych).

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 6. Data: 2002-10-04 08:16:11
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A komuś się kiedyś coś takiego działo z Inteligo? Bo z tego co czytam,
    > to tylko mBank ma te problemy (hint posty o dziwnych blokadach środków
    > zarówno przy tranzakcjach gotówkowych - bankomaty - jak i bezgotówkowych).

    Z bankomatu nigdy nie pobieralem bo maja prowizje ale przy transkacjach
    bezgotowkowych mialem wiele, wiele razy problemy z karta Inteligo i juz
    jej nie uzywam...

  • 8. Data: 2002-10-04 08:47:53
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > A komuś się kiedyś coś takiego działo z Inteligo? Bo z tego co czytam,
    > to tylko mBank ma te problemy (hint posty o dziwnych blokadach środków
    > zarówno przy tranzakcjach gotówkowych - bankomaty - jak i bezgotówkowych).
    moze jest mniejsza proba losowa - ynteligo ma platny bankomat
    i przez to mniej wyplat
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 9. Data: 2002-10-04 08:51:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    RobertS wrote:
    > moze jest mniejsza proba losowa - ynteligo ma platny bankomat
    > i przez to mniej wyplat

    A bezgotówkowe? Mam tam konto, mam też w BPH-PBK i albo ja mam
    szczęście co do Inteligo, albo po prostu system im lepiej funkcjonuje
    niż mBank'owi...

  • 10. Data: 2002-10-04 10:16:43
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > A bezgotówkowe? Mam tam konto, mam też w BPH-PBK i albo ja mam
    > szczęście co do Inteligo, albo po prostu system im lepiej funkcjonuje
    > niż mBank'owi...
    wlasnie wilczek swoj doswiaczenia napisal, a ty masz szczescie