  • 1. Data: 2002-08-26 17:12:26
    Temat: Prawdziwa Taryfa O
    Od: m...@p...onet.pl

    Jakie banki oferują rachunki za darmo?

    W jakim banku można otworzyć rachunek w złotówkach bez następujących opłat:

    - prowadzenie rachunku
    - wpłaty
    - wypłaty (w placówce lub ewentualnie w bankomacie przy bezpłatnie wznawianej
    karcie)?

    I aby nie było ukrytych opłat jak w ING Śląskim (2 złote za wyciąg).

    Lista banków powinna się zaczynać tak:

    1. ekonto mBank
    2. netkonto LGnet
    3. Invest Bank (bez dostępu do netu)

    Kto jeszcze?

  • 2. Data: 2002-08-26 17:28:30
    Temat: Re: Prawdziwa Taryfa O
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > 3. Invest Bank (bez dostępu do netu)

    > - prowadzenie rachunku
    > - wpłaty

    AFAIR zgadza siem,

    > - wypłaty (w placówce lub ewentualnie w bankomacie przy bezpłatnie
    wznawianej karcie)?.

    Jeżeli masz wydaną kartę (2 zety/m-c, wznowienie 20zet) to nie wypłacisz u
    dysponenta placówki. Wypłata w kasie za pomocą karty do 200zł - 1.50
    prowizji. Jeżeli nie masz wydanej karty - wypłata u dysponenta bezpłatna.

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa (http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl)

  • 3. Data: 2002-08-26 17:29:02
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    m...@p...onet.pl wyznał(a):
    > 1. ekonto mBank
    > 2. netkonto LGnet
    > 3. Invest Bank (bez dostępu do netu)

    > Kto jeszcze?

    Lukas e-Konto? jedyna opłata to token 30 PLN rocznie, ale nie trzeba
    go brać.

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 4. Data: 2002-08-26 17:33:47
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    tak tylko ze bez tokena mozesz slac przelewy tylko na ilestam zdefiniowanych
    wczesneij rachunkow (z tego co pamietam )

    kazow

  • 5. Data: 2002-08-26 17:36:42
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Kto jeszcze?

    CitiOne w zninawidzonym na pbb CitiBanku

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-08-26 21:20:56
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

> [...]
    wznawianej
    > karcie)?
    >
    > I aby nie było ukrytych opłat jak w ING Śląskim (2 złote za wyciąg).

    Dodaj Bank Ziemski.

  • 7. Data: 2002-08-27 05:17:39
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > - wpłaty
    > - wypłaty (w placówce lub ewentualnie w bankomacie przy bezpłatnie wznawianej

    Tutaj nie masz możliwosci bezpłatnej wpłaty.

    > 2. netkonto LGnet
    > 3. Invest Bank (bez dostępu do netu)

    > Kto jeszcze?
    4. Raiffeisen
    5. Lukas

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-08-27 08:07:51
    Od: i...@p...onet.pl

    >  Tutaj nie masz możliwosci bezpłatnej wpłaty.

    > 4. Raiffeisen
    > 5. Lukas

    O ile się nie mylę to nie ma już bezpłatnego/niebawem nie będzie banku.
    Odpłatne powoli stają się wszystkie.
    mBank - Szykuje odpłatność za karty (były/są jeszcze bezpłatne).
    Ogólnie przypuszczam, że wszystkie banki staną się odpłatne,
    z tą różnicą, że banki internetowe będą tańsze ze względu na
    swoje ograniczenia, muszą czymś przyciągnąć klienta.
    Już dzisiaj oprocentowanie lokat w mBanku nie jest tak korzystne
    jak kiedyś (marmurki potrafią mieć taki sam lub wyższy procent -
    fakt, że przy wyższej kwocie, ale kiedyś było to nie spotykane).

    Banki coraz bardziej zaczynają żyć z klienta (opłat).
    Udzielanie kredytów jest coraz mniej opłacalne i bardziej
    ryzykowne (problemy ze spłatą).

    Pozdrawiam
    Bartek I.

  • 9. Data: 2002-08-27 08:54:41
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Banki coraz bardziej zaczynają żyć z klienta (opłat).
    > Udzielanie kredytów jest coraz mniej opłacalne i bardziej
    > ryzykowne (problemy ze spłatą).

    Prościej im kupić "papiery" państwowe (obligacje, BS) niż ryzykować kredyt.
    Polskich banków prawie nie ma.
    Początkujący działacze gospodarczy mogą tylko pomarzyć o bankowym kredycie.
    A ci mają większe zaskórniaki nie trzymają ich na lokatach bankowych.
    Wzrost opłat jeszcze bardziej skłoni klientów do rezygnacji z banków.
    Ci co mają wiele kont wycofywać się będą pierwsi z niektórych.
    A to doprowadzi do wzrostu opłat a potem może do upadku banku (jego polskiej
    odnogi) i wytransferowania reszty forsy za miedzę,

  • 10. Data: 2002-08-27 09:18:57
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > 4. Raiffeisen

    od kiedy? bo ja bule 10 zl miesiecznie.