eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPraca za granica (nie UE, USA) - czy US moze pobrac z konta w polskim banku podatek? › Re: Praca za granica (nie UE, USA) - czy US moze pobrac z konta w polskim banku podatek?
  • Data: 2006-10-08 13:42:58
    Temat: Re: Praca za granica (nie UE, USA) - czy US moze pobrac z konta w polskim banku podatek?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "kjvirtual" <k...@g...com> wrote in message
    news:49c1.00000044.4528e854@newsgate.onet.pl...

    > A czemu ja zarabiaja legalnie poza Polska musze jeszcze doplacac US w
    > Polsce,
    > ktora nic mi za to nie daje, nawet emerytury, a ja nawet nie mieszkam w
    > Polsce ?
    > studiow mi nie zafundowal kraj, place podatki w Polsce, a nic nie zarabiam
    > Polsce. I czemu mam sie dokladac? Piepsze taki interes.

    Jeśli nie mieszkasz w Polsce (w sensie na stałe mieszkasz za granicą) to nie
    płacisz podatków w Polsce.
    W ogóle nie podlegasz podatkom w Polsce z wyjątkiem pieniędzy zarobionych w
    Polsce lub od polskiej firmy, a i pewnie z tego podatku zostałeś zwolniony
    na podstawie umowy o uinikaniu podwójnego opodatkowania.

    Zastanawiam się dlaczego nei pieprzysz takiego interesu w swoim państwie,
    które robi dokładnie tak samo i każe ci do twoich lokalnych dochodów
    doliczyć pieniądze zarobione za granicą i zapłacić od tego podatek.

    Ciemnogród jest przerażający.