  • Data: 2007-04-28 15:48:37
    Temat: Re: Pozyczka do 20 tys Krakow
    Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Potrzebuje dosc pilnie pozyczki w kwocie do 20 tys zl.Niestety mam 27 lat
    > brak odbytej sluzby wojskowej - dlatego mimo iz niezle zarabiam wiekszoc
    > bankow
    > jest jeszcze dla mnie przez rok niedostepna.
    > Poszukuje osoby prywatnej lub firmy ktora mogla by w stanie pozyczyc
    > wspomniana
    > kwote lub nizsza na okres 6-12 miesiecy - w zaleznosci od tego jestem w
    > stanie
    > zaplacic 50-70% w skali roku.Wszystko jest kwestia ustalen.Jestem osoba
    > uczciwa
> [...]

    Ja marudzę przy 9% w skali roku, musiałbym na głowę upaść żeby oddać 70%.
    Jeżeli jesteś w stanie w ciągu 12 miesięcy oddać 20tys + 14 tys to zarabiasz
    przynajmniej 4-5tys miesięcznie. Przy takich wpływach po kilku m-cach
    dostajesz od ręki minimum 5tys kredytu + jakąś kredytówkę.
    Nie znam cię ale juz mi się wydaje, że jesteś niewiarygodny finansowo.

    Tomek