  • Data: 2007-04-29 15:03:20
    Temat: Re: Pozyczka do 20 tys Krakow
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Potrzebuje dosc pilnie pozyczki w kwocie do 20 tys zl.
    > Niestety mam 27 lat i brak odbytej sluzby wojskowej (...)
    > jestem w stanie zaplacic 50-70% w skali roku.

    Jeśli rzeczywiście masz taką sytuację i możesz zapłacić "złodziejski procent" to
    udaj się do... (gdzie? ha!) do eurobanku... Moja "ulubiona" instytucja łaskawie
    obniżyła wymagalność magicznej książeczki wojskowej dla kredytobiorców z 28 do
    22 roku życia. Więc jak masz dochody i możesz ponieść eurobankowe koszty to
    ruszaj do najbliższego Tesco/Auchan/Reala/etc. do placówki. Inna sprawa to taka
    czy akurat uda Ci się wylosować zdolność kredytową w ich systemie ;)

    Pzdr. Parl Dro