  • Data: 2007-04-29 13:43:10
    Temat: Re: Pozyczka do 20 tys Krakow
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz J. pisze:
    > Witam
    >
    > Potrzebuje dosc pilnie pozyczki w kwocie do 20 tys zl.Niestety mam 27 lat i
    > brak odbytej sluzby wojskowej - dlatego mimo iz niezle zarabiam wiekszoc bankow
    > jest jeszcze dla mnie przez rok niedostepna.
    > Poszukuje osoby prywatnej lub firmy ktora mogla by w stanie pozyczyc wspomniana
    > kwote lub nizsza na okres 6-12 miesiecy - w zaleznosci od tego jestem w stanie
    > zaplacic 50-70% w skali roku.Wszystko jest kwestia ustalen.Jestem osoba uczciwa
    > i takiej poszukuje.

    Poszukaj innych rozwiązań niż pakowanie się w providenty itp. Może
    kredyt pod hipotekę, jeżeli nie masz to np rodziców albo kogoś Ci
    bliskiego. Można też, z tego co pamiętam dostać kredyt w Lukasie na
    remont mieszkania - nie wymagają papierków w stylu faktury etc (W pko bp
    albo SA też coś chyba takiego było). Może przejdź się po expanderach,
    open finance i innych może tam ktoś coś wymyśli.

    PS Odnośnie Provident to taki mały pomysł mam ;) Kiedyś moja koleżanka,
    która pracowała w provident mówiła mi, że można pożyczyć od nich
    pieniądze i jak się odda w 7 albo 10 dni to nic nie doliczają albo jest
    jakaś drobna opłata. Czyli jeżeli znalazłbyś drugą taką fimrę to dalej
    masz już z górki hłe hłe takie małe perpetum mobile.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski