  • 71. Data: 2002-08-22 12:57:47
    Temat: Re: Potwierdzenia w mBanku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl> writes:

    > Niby, normalnie ale strasznie wolno niektóre rzeczy. Szczególnie
    > generowanie litsty operacji po ostatnich zmianach.

    Mozliwe. Korzystam z tej opcji raz na kwartal.

    > Nie rozumiem - czego nie wykorzystam? Mam AMD K5-PR100

    To nie jest 286.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 72. Data: 2002-08-22 15:36:26
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <m...@d...pm.waw.pl>, Krzysztof Halasa wrote:
    > To nie jest 286.

    A mimo to jest wolno.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 73. Data: 2002-08-22 15:44:49
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    > To nie jest 286.

    A mimo to jest wolno. A z techicznego punku widzenia nie ma przeszkód
    aby śmigało na 486. Dowodem może być choćby to, że poprzednie
    wersje działały szybciej.
    W mBanku chyba wychodzą z takiego założenia jak w Microsofcie:
    nowa wersja wymaga kupienia nowego komputera. Dla mnie nie
    do przyjęcia.

  • 74. Data: 2002-08-23 11:30:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

> [...]

    > W mBanku chyba wychodzą z takiego założenia jak w Microsofcie:
    > nowa wersja wymaga kupienia nowego komputera. Dla mnie nie

    Nie zauwazylem takiego zjawiska, ale - tak jak pisalem - uzywam Linuxa.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator