  • 1. Data: 2022-10-11 18:45:20
    Temat: Re: Potężne eksplozje w Kijowie.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    W dniu 11.10.2022 o 12:53, Eneuel pisze:

    >Tylko po pierwsze trzeba by wiedzieć, gdzie są cele.

    Gdzie jest Kijów wiadomo. Gdzie jest Warszawa tez wiadomo.

    > Potem w ogóle do nich dolecieć.

    Na Ksiezyc dolecieli.

    J.

  • 2. Data: 2022-10-11 23:06:26
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 11.10.2022 o 18:45, J.F pisze:

    > Gdzie jest Kijów wiadomo. Gdzie jest Warszawa tez wiadomo.

    Gdzie jest Eneuel - też wiadomo - Choroszcz.
    Tylko wy się dajecie nabierać....

  • 3. Data: 2022-10-11 23:21:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Na Ksiezyc dolecieli.
    Tyle, że tam im nikt nie przeszkadzał.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2022-10-16 23:34:48
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 11 paź 2022 o 18:45, J.F pisze:

    > Na Ksiezyc dolecieli.

    Latami [lotami?] obsługiwali ISS jako jedyni.
    EMusk początkowo ganiał kilka dni ISS, zanim zacumował...
    Przed laty wyjaśnialiśmy sobie zawiłości nadniebnej ,,żeglugi''...

    Pierwsi zbudowali Saluty -- wczesne stacje orbitalne.
    W pierwszych czterech (może pięciu?) klasach podstawówki
    siedziałem w jednej ławce z synem (Jarkiem) jakiegoś ważniaka,
    nawijającym sporo o kosmicznych lotach, dzięki czemu później
    łatwiej to łykałem... Opowiadał o zawiłościach typu ,,czasowe
    okienka'' i sumowaniu prędkości, członowatości rakiet...

    Im starsi byliśmy, tym łatwiej łapaliśmy, że owe rakiety
    latają nie tylko na Księżyc, ;) więc rozmowy stawały się
    trudniejsze...

    Jarek opowiadał o Concordzie lądującym w NY 3 godziny przed ;)
    startem w Londynie. Na Księżyc zamierzał latać często w dorosłym
    życiu (częściej niż ja teraz do Warszawy) i przymierzał się na
    którąś ze stacji Salut...

    Szybko (trudno mi dziś określić -- miał wówczas 12 lat czy nieco
    więcej, ale zdecydowanie zanim skończył podstawówkę) nauczył się
    jeżdżenia samochodem, pływał ponoć z panienkami w basenie przed
    oficjalnym otwarciem i po oficjalnym zamknięciu... Korzystał
    z życia...

    Przysiadł się do mnie z uwagi na wady wzroku -- jako jedyni
    w klasie patrzyliśmy na świat poprzez okulary... Inni nas
    (może tylko mnie?) spisywali na straty z uwagi na wady wzroku,
    ale Jarek nieźle sobie poczynał po powrocie ojca z Leningradu,
    gdy przeniósł się do centrum Białegostoku...

    --