  • 1. Data: 2022-10-10 15:10:38
    Temat: Re: Padły banki?...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-10-października-2022 o 14:31, Eneuel pisze:
    > Alior i Millennium zgłaszają problemy...
    > Tylko u mnie? Może to cyberataki?

    Nie radzą sobie łajzy z aplikacjami moblinymi? Któżmógłby przypuszczać? ;-)

    Ale bez jaj. Mam ważny przelew do zrobienia.
    Wysłać w kopercie? ;-)

  • 2. Data: 2022-10-10 16:05:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2022 o 15:10, _Master_ pisze:
    > Nie radzą sobie łajzy z aplikacjami moblinymi? Któżmógłby przypuszczać? ?
    > Ale bez jaj. Mam ważny przelew do zrobienia.
    > Wysłać w kopercie? ?

    Strona Alioru też padła.
    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-10-11 00:02:15
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 10 paź 2022 o 17:28, Eneuel pisze:

    > Niczego dziś nie przelewam, ale PGE czyni co może, by pokłócić się

    Czyni tak od dawna.

    > ze mną. Wysłałem im mailem potwierdzenie zapłaty sprzed tygodnia;

    We wrześniu br. też zapłaciłem, w kolejnych miesiącach wstecz -- także...

    > nie znalazłem lepszej możliwości... W odpowiedzi proponują mi
    > zalogowanie się, skąd właśnie wziąłem ich adres... Po zalogowaniu
    > jest cała masa bzdur, ale nie ma tego, co istotne.

    Pisałem kiedyś o braku faktury -- to właśnie PGE odmawiał wystawienia
    faktury. Liwiusz proponował ,,uzupełnienie'' we własnym zakresie. Ale
    problem w tym, że są co najmniej dwa czynne NIPy PGE (9462593855 oraz
    8130268082) należące do PGE. Owszem raz to jest 'DYSTRYBUCJA' a innym
    razem jest to 'OBRÓT'...

    From: Eneuel <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Brak NIP wystawcy faktury VAT
    Date: Tue, 21 Jun 2022 16:01:47 +0200 (GMT+02:00)

    Pisałem też kiedyś o oszustwie PGE -- obiecano mi 15 zł za rezygnację
    z papierowych faktur; obietnicy tej nie dotrzymano. 3 razy po 15 pln.

    -=-

    Chyba już mogę uprzejmie ;) poprosić o bezpłatne rozwiązanie umowy,
    którą zawarłem z BOŚ.

    Chętnie też bym ominął PGE.
    Z ,,licznika'' w garażu mogę zrezygnować bez żalu.
    (i zrezygnuję, o ile dożyję tej pięknej chwili)

    --