  • Data: 2019-10-10 10:25:58
    Temat: Re: Pomór na oddziały...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 9 Oct 2019 22:45:05 +0200, Michal Jankowski napisał(a):
    > Też widzicie, jaki pomór padł na oddziały? Jeszcze kilka lat temu,
    > pomimo rozwoju bankowości internetowej, główne ulice Warszawy wypełnione
    > były oddziałami banków. Ludzie narzekali, że wszystkie spożywczaki
    > zmieniono na banki.

    W scislym centrum wroclawia pare lat temu cos sie stalo i powstaly
    Zabki i podobne. Potknac sie niemal mozna.

    Ale to chyba jakas odgorna inicjatywa, bo za duzo tego.
    Radni uchwalili ?

    Bankow nam nie brakuje, ale faktycznie jakby ubylo.

    Oszczednosci, internet, wyprowadzily sie do galerii na peryferiach ...

    > Z czego Pekao ostatnio zamknięty, ale podobno tymczasowo...
    > I gdzie indziej tak samo. Tylko że te spożywczaki jakoś nie chcą na to
    > miejsce wrócić.

    Czynsz, czynsz ... no i ludzie jezdza do supermarketow.
    A chetnych do prowadzenia ... jedni lubia ... maja, drugim sie nie
    chce ...

    A - na osiedlu mam teraz wysyp aptek.
    W kazdym nowym budynku jedna czy dwie ...

    J.