    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pomocna Pożyczka
    Date: Mon, 26 May 2014 22:33:51 +0200

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup
    >opłata jest zryczałtowana, chciałbyś, aby bank liczył kilometrówkę
    >klientowi w zależności od tego jak daleko inspektor musi jechać?

    No to 200 czy nawet 300 zl wydaje sie drogo, jesli wiekszosc lokali
    jednak blisko.

    Nawiasem mowiac to usilowali ja naciagnac na druga oplate, juz po
    wykonczeniu.
    Ale tym razem sie postawila - w umowie nic o drugiej oplacie nie bylo.
    I bank uszy po sobie.

    >jak zalegasz, nie spłacasz zobowiązań, kombinujesz to szukaj wpisów w
    >bazach, jak klient ma czyste sumienie to baz nie musi się bać

    >kierujesz sprawę do arbitra jeżeli bank nie uznał reklamacji

    Pod warunkiem ze sie dowiem, a nie dopiero przy kredycie..
    A nasze banki ... teraz jest moze lepiej, ale byly przyklady, gdy sie
    bardzo duza opieszaloscia wykazywaly, i naleznosci (nie zawsze
    prawdziwe), po wielu miesiacach zglaszaly..

    >"być może"? dowiedz się, napisz, który to bank a powiem jak mogło być

    To akurat Deutsche Bank.

    >albo płatne konto i promocyjna rata albo rata bez promocji...masz
    >wybór

    Albo czyste zlodziejstwo, zalezy kto mowi :-)
    A propos - konto nie jest obowiazkowe ? Bo bank jednak chce, zeby
    pensja na konto wplywala, i to obowiazkowo.
    Co jest zrozumiale ... a moze jednak nie calkiem ? .

    >z każdego PSO można zrezygnować, wypowiedzieć, bez kosztów i nie ma

    Umowa przewiduje ze przez 5 lat musi placic, a wyplata po 10.

    >czegoś takiego, że wcisnęli...przeczytała dokumenty? wie za co
    >zapłaciła?

    Wie, ale wiesz - albo pani bierze pakiet, albo my sie zastanowimy.
    A jej na kredycie zalezy.
    W sumie - mozna liczyc ze cos wyplaca w przyszlosci, moze nawet z
    zyskiem..

    >ustawa o ubezpieczeniach

    To chyba to
    https://www.deutschebank.pl/klienci-indywidualni/kre
    dyty-i-pozyczki/db-kredyt-mieszkaniowy.html
    pakiety dodatkowe.

    "Klient zobowiązany jest do przystąpienia do Ubezpieczenia na Życie
    najpóźniej w momencie zawierania Umowy Kredytu Mieszkaniowego oraz do
    utrzymania Ubezpieczenia na Życie przez pierwsze 60 miesięcy od daty
    wypłaty Kredytu Mieszkaniowego lub jego pierwszej transzy, z
    zastrzeżeniami zawartymi poniżej:"

    Ale nie chce mi sie tego wszystkiego czytac - ile by kosztowalo bez
    promocji, ile wczesniejsze wypowiedzenie..

    >do czego nie uprawniają? jak w każdym ubezpieczeniu masz zakres,
    >określone ryzyka, od tego uzależniona jest SU oraz składka

    No i wlasnie - ponoc jak jej wymieniali czego nie obejmuje, to chyba
    wszystkie rodzaje smierci wymienili :-)
    Troche mi sie to co prawda dziwne wydaje, bo bank przeciez chce
    otrzymac wyplate ... no chyba ze to bank sam oferuje taka polise,
    skladki wplywaja, a wyplaty nie groza :-)

    O, to chyba bedzie to
    https://www.deutschebank.pl/klienci-indywidualni/ube
    zpieczenia/ubezpieczenia-na-zycie/ubezpieczenia-na-z
    ycie-do-kredytu-hipotecznego.html
    Tylko czemu szczegolow nie widze ?

    J.