eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPomocna Pożyczka › Re: Pomocna Pożyczka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan.
    pl!not-for-mail
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pomocna Pożyczka
    Date: Sat, 24 May 2014 22:23:52 +0200
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <llqv4g$f14$1@sunflower.man.poznan.pl>
    References: <llom19$6p5$1@node2.news.atman.pl>
    <51nff790kprr.11vmg3mtuloeg$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: c4-68.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1400963024 15396 62.21.4.68 (24 May 2014 20:23:44
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 May 2014 20:23:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    In-Reply-To: <51nff790kprr.11vmg3mtuloeg$.dlg@40tude.net>
    X-Antivirus: avast! (VPS 140521-1, 2014-05-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:602780
    [ ukryj nagłówki ]


    > Ale zwykle banki tez potrafia miec oplate za rozpatrzenie wniosku.

    tak? a które?
    >
    > Albo np taka kontrola nieruchomosci przy kredycie hipotecznym.
    > 200-300zl. Pan zlozy wniosek, zalaczniki, wplaci za kontrole,
    > zobaczymy ... i odmowimy kredytu ...
    > Moze powiemy ze zarobki nie pozwalaja na te kwote a moze nie powiemy
    > dlaczego ...

    wycena nieruchomości najczęściej jest PO decyzji finansowej lub
    pobierana przy umowie kredytowej, jak ktoś nie chce to można dostarczyć
    operat,
    bank nie zarabia na kontroli, myslisz, że gość, który jedzie na
    inwestycję pracuje za darmo?

    wprowadziłbym opłatę (płatną z góry i ew. zwrotną) na wypadek, gdy
    klient ściemnia we wniosku!

    najczęstsze to:
    - ukrywanie zobowiązań,
    - "zapominanie" o płaceniu alimentów,
    - wpisy w KRD, o których klient oczywiście nie wiedział,
    - egzekucje komornicze, o których klient "zapomniał",
    - pomyłki w liczbie dzieci na utrzymaniu...

    traci czas doradca, pracownik banku, analityk...a inni klienci się
    wściekają dlaczego proces trwa tak długo

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1