  • 11. Data: 2008-03-02 09:16:57
    Temat: Re: Polbank24 w krainie wiecznych łowów....
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bogdan B. pisze:
    > Dla 5,5% na koncie oszczędzającym.

    Nie jest to najwyzsze oprocentowanie na rynku. Pomijajac juz sensownosc
    oszczedzania w ten sposob przy aktualnej inflacji.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2008-03-02 09:27:33
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > W Eurobanku jest 5,55% i nie na jakimś oszczędzającym, a na zwykłym RORze.
    > No i obsługa przez internet DZIAŁA bardzo dobrze.

    to w polbanku to tez praktycznie zwykly ROR a raczej dwa i nie trzeba placic
    za konto/karte miesiecznie i debetowkami da sie w necie placic

  • 13. Data: 2008-03-02 10:09:34
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Mithos wrote:

    > Nie jest to najwyzsze oprocentowanie na rynku.

    Zapewne, ale inaczej niż np. w Eurobanku nie generuje dodatkowych kosztów,
    nie wymaga przechowywania na koncie minimum 10.000 zł lub przelewów co
    miesiąc; zapewnia wypłaty kartą w razie potrzeby.
    System transakcyjny to dno, ale używam go tylko do sprawdzenia salda lub
    wycofania części środków - mnie to wystarcza.

    > Pomijajac juz sensownosc oszczedzania w ten sposob przy aktualnej
    > inflacji.

    Jedni potrzebują etui na karty kedytowe, inni miejsce na posiadaną gotówkę
    ;-)

  • 14. Data: 2008-03-02 10:44:38
    Temat: Re: Polbank24 w krainie wiecznych łowów a bezpłatne przelewy
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Radek Wroclawski pisze:

    > BTW pytanie - czy ktoś dzwonił do nich informując, iż ma komputer z M$
    > Viśta i w związku z tym, żeby telefonicznie wykonywali bezpłatnie przelewy?

    Tak.
    Tele PIN mam przyjść do 2 tygodni :-)
    Pani powiedziała, że przed każdą transakcją telefoniczna trzeba mówić o
    Viście i w tedy operator razem z przelewem złoży reklamacje płatności i
    przelew będzie bezpłatny.

    Sebastian

  • 15. Data: 2008-03-02 11:29:17
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 01 Mar 2008 22:44:17 +0100, Mithos wrote:

    > Rozumiem, ze mozna tam zalozyc konto czy karte do testow ale po tym co
    > czytalem na grupie to raczej zadnego produktu do powaznych celow bym tam
    > nie chcial miec.

    Ponieważ do rozsądnie działającej alternatywy mam około 30 km w jedną
    stronę.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 16. Data: 2008-03-02 13:15:28
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Mithos napisal:
    > Po co miec konto w Polbanku ? Z tego co czytam na grupie to :
    > - obsluga najgorsza ze wszystkich bankow,
    > - nikt sie na niczym nie zna,
    > - system online niby jest ale w zasadzie to go nie ma,
    > - oferta niczym szczegolnym sie nie wyroznia, w dodatku czesto w ofercie
    > jest jedno, a w praktyce drugie (np. karty kredytowe na oswiadczenie to
    > fikcja).
    > Rozumiem, ze mozna tam zalozyc konto czy karte do testow ale po tym co
    > czytalem na grupie to raczej zadnego produktu do powaznych celow bym tam
    > nie chcial miec.

    Dlaczego?
    - bo podstawowa oferta (2 konta, karta, bankomaty, wplatomaty, przelewy)
    jest calkowicie za darmo;
    - bo jest 5.5% na koncie oszcz., co sprawia, ze nie dajac Polbankowi ani
    zlotowki w oplatach/prowizjach, wyciagam od nich co miesiąc wiecej, niz
    wlozylem;
    Powyzsze powody, to moim zdaniem dosc, dla mnie dodatkowym plusem jest
    oddzial po drugiej stronie ulicy, a w nim dzialajacy 24g na dobe
    wplatomat. A wiec idac do pracy, moge sobie o 7 rano wplacic na konto (bez
    kolejki) nadmiarowy pieniazek, ktory czasem niepotrzebnie obciaza mi
    portfel. Albo wyplacic, jesli mi kaski brakuje.
    Dla tych, jak dla mnie, oczywistych wygod moge przebolec wady banku, ktore
    mnie mocno nie uwieraja.
    A ze system transakcyjny jest kiepski i czasem (jak np. dzis) nie dziala?
    No coz, gdyby wszystko w Polbanku bylo doskonale, prezesi pozostalych
    bankow musieliby sie powiesic ;)
    pozdr.
    ls

  • 17. Data: 2008-03-02 13:28:48
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    max pisze:

    > to w polbanku to tez praktycznie zwykly ROR a raczej dwa i nie trzeba
    > placic
    > za konto/karte miesiecznie i debetowkami da sie w necie placic

    W eurobanku nie musisz brac karty, a eurobank online to szczyt
    wyrafinowanej techniki przy tym G z Grecji

  • 18. Data: 2008-03-02 15:58:43
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > W eurobanku nie musisz brac karty, a eurobank online to szczyt
    > wyrafinowanej techniki przy tym G z Grecji

    Wplywy min 800zl
    a konto bez karty to juz wole ING direct przynajmniej powiadamienie
    sms jest gratis w eurobanku mam KK podglad OK
    ale czas i sposob pojawiania sie tranzakcji to wielkie G
    Jako ze czesto place w necie to polbank mi odpopwiada jak najbardziej
    i do tego wszystko za darmo bez pilnowania wplat ,terminow itp

  • 19. Data: 2008-03-02 19:39:22
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "krzysztofsf" 6...@e...goo
    glegroups.com

    : Miesiac sie skonczyl i teraz wyliczaja i wpisuja oprocentowanie...;)

    Moje/mnie już dawno ;) policzyli. Najpierw odliczyli podatek, :) później dodali
    odsetki.

    -=-

    Zauważyłem, że ostatnio kupuję niemal za darmo. :) Płacę skarbonkami
    z Auchan (a punkty/złotówki te zbierałem, kupując tam bardzo tanio
    -- czasami za te same produkty trzeba było płacić dwa razy drożej
    w innych tanich sklepach, zaś za podobne jeszcze drożej) odsetkami
    z Polbanku (niby pieniądze tracą na wartości, ale ponoć lepiej mieć
    nadmiar niż go nie mieć lub nawet płacić odsetki i prowizje bankom)
    różnymi talonami (jeszcze mi dwa zostały -- w tym jeden za tanie
    ubezpieczenie od OC w Allianz Direct, gdzie zaoszczędziłem poza
    tym talonem ponad 200 złotych w stosunku :) do tego, co płaciłem
    dotąd w Warcie przez wiele lat) i różnymi rozliczeniami, które
    nieoczekiwanie są dla mnie korzystne i wykazują moje nadwyżki...

    -=-

    Wracając do Polbanku -- dobrze, że otworzyłem konta w mBanku. :)
    No i dobrze, że za miesiąc mają być w Białymstoku wpłatomaty. :)
    Dobrze by było, gdyby podniesione zostało oprocentowanie w tym
    banku, tak aby zrównało się z Polbankowym. Na razie na tej
    różnicy trzeba by tracić miesięcznie ze 31 groszy od tysiąca. :)

    A może źle liczę? :)

    --

  • 20. Data: 2008-03-02 19:41:29

    Sun, 2 Mar 2008 20:39:22 +0100, w <fqevpr$734$1@news2.task.gda.pl>, "Eneuel
    Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> napisał(-a):

    > Wracając do Polbanku -- dobrze, że otworzyłem konta w mBanku. :)
    > No i dobrze, że za miesiąc mają być w Białymstoku wpłatomaty. :)

    We Wrocku są dwa. Ale co z tego jak oba leżą i kwiczą?