  • 1. Data: 2008-08-07 09:55:32
    Temat: Polbank24 a IE
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Witam!

    Mam krókie pytanie: czy komuś z BiSwK działa P24 pod przeglądarką IE 7.0?
    Pytam, ponieważ P24 zaleca 6.0 i faktycznie pod nią chodzi (z WinXP),
    natomiast na innym komputerze, w którym mam 7.0 (BTW: z Vistą) można
    zrobić wszystko oprócz przelewów :-\ Klikając na klawisz/applet Javy
    pokazuje się dziwny komunikat (zamiast okienka z możliwością wyboru
    certyfikatu).
    pwz

  • 2. Data: 2008-08-07 10:47:17
    Temat: Re: Polbank24 a IE
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > zrobić wszystko oprócz przelewów :-\ Klikając na klawisz/applet Javy
    > pokazuje się dziwny komunikat (zamiast okienka z możliwością wyboru

    może nie można mieć tego samego certyfikatu na innym komputerze

  • 3. Data: 2008-08-07 11:05:38
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 07-08-2008 o 12:47:17 zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > może nie można mieć tego samego certyfikatu na innym komputerze

    Nie chodzi o certyfikaty. Po prostu nie pojawia się okienko w którym
    dokonuje się wyboru certyfikatu. Zamiast niego wyskakuje błąd (chyba Javy).
    pwz

  • 4. Data: 2008-08-07 14:37:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    .

    > Nie chodzi o certyfikaty. Po prostu nie pojawia się okienko w którym
    > dokonuje się wyboru certyfikatu. Zamiast niego wyskakuje błąd (chyba
    > Javy).

    ściągnij i zainstaluj jave może nie ma albo jest coś walnięte

  • 5. Data: 2008-08-07 14:50:29
    Od: daemon <m...@x...eu>

    powiem wiecej - dziala w IE 7.0 i to pod VISTA :)
    ( co nie jest zgodne z informacja na ich stronie )

    nameczylem sie niemilosiernie aby to odpalic ale sie udalo :)
    sciagnij sobie po prostu JAVE, link do pelnej, ktora potrzebujesz:
    http://www.java.com/pl/download/manual.jsp
    ( sciagnij wersje offline, 15MB )

    a co do visty - wystarczy w systemie doinstalowac obsluge paru
    mechanizmow ( PANEL STEROWANIA -> PROGRAMY I FUNKCJE -> WLACZ LUB WYLACZ
    FUNKCJE SYSTEMU WINDOWS ) i tam z listy wybieramy co potrzeba.

    U mnie smiga pieknie ale mowie - spedzilem nad tym ladnych parenascie
    minut zanim zrozumialem uot de fak ;)

  • 6. Data: 2008-08-07 18:58:45
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 07-08-2008 o 16:50:29 daemon <m...@x...eu> napisał(a):
> [...]
    >
    > nameczylem sie niemilosiernie aby to odpalic ale sie udalo :)
    > sciagnij sobie po prostu JAVE, link do pelnej, ktora potrzebujesz:

    OK, miałem ją zainstalowaną już wcześniej. Na wszelki wypadek
    odinstalowałem wszystko i jeszcze raz zainstalowałem "na czysto". Kiszka
    :-(

> [...]
    > FUNKCJE SYSTEMU WINDOWS ) i tam z listy wybieramy co potrzeba.
    >
    > U mnie smiga pieknie ale mowie - spedzilem nad tym ladnych parenascie

    Ha! Poratuj zatem w potrzebie i napisz, co masz włączone, a co nie w
    "funkcjach systemu Widows", aby to wreszcie zaczęło działać.

    BTW: nasuwa mi się spostrzeżenie, że ktoś mógłby kopnąć w tyłek
    'ynformatyków' z P24, aby zechciało im się napisać instrukcję dostępną
    językowo dla przeciętnego użyszkodnika, jak i co poustawiać, aby to
    wszystko działało. Ja tam sobie mogę popróbować, pogrzebać w różnych
    ustawieniach, poinstalować co trzeba i pobawić się na zasadzie prób i
    błędów. Ale wydaje mi się, że przeciętny zjadacz Internetu będzie miał w
    nosie tego typu igraszki i przeniesie się do banku w którym albo od razu
    wszystko elegancko działa bez dodatkowej gimnastyki, albo przynajmniej
    jest w miarę przystępna instrukcja jak i co poustawiać/pozmieniać.
    pwz

  • 7. Data: 2008-08-07 19:18:59
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 07-08-2008 o 20:58:45 pwz <p...@f...pl> napisał:
    (...)
> [...]
    > 'ynformatyków' z P24, aby zechciało im się napisać instrukcję dostępną
    > językowo dla przeciętnego użyszkodnika, jak i co poustawiać, aby to
    (...)

    I jeszcze jedno: wczoraj napisałem do P24 o swoim problemie. Do tej chwili
    nie mam żadnej odpowiedzi... Ale jeżeli ją otrzymam, dam znać na grupie.
    pwz

  • 8. Data: 2008-08-07 20:14:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-08-07 21:18 pwz napisał/a:

    > I jeszcze jedno: wczoraj napisałem do P24 o swoim problemie. Do tej
    > chwili nie mam żadnej odpowiedzi... Ale jeżeli ją otrzymam, dam znać na

    Jeśli na stronie Polbank24 to napewno odpowiedzi nie otrzymasz.

    --
    animka

  • 9. Data: 2008-08-11 05:26:58
    Od: daemon <m...@x...eu>

    > Ha! Poratuj zatem w potrzebie i napisz, co masz włączone, a co nie w
    > "funkcjach systemu Widows", aby to wreszcie zaczęło działać.

    heh wydaje mi sie, ze teraz nie bedzie to juz konieczne ;)
    w koncu ich system zostal przystosowany do visty - brak juz info o
    niekompatybilnosci z VISTA podczas logowania, w komunikacie na stronie
    banku z dnia 05.08 tez juz sie chwala, ze system dziala z vista...

    nie wiem czym tu sie chwalic, bo przeciez 2 lata to nie powod do dumy :D
    :D :D