  • 1. Data: 2011-04-14 11:30:34
    Temat: Polbank zmienia warunki kont Pomagających
    Od: "PG" <g...@p...onet.pl>

    W skrócie: z nowo otwartych pomagających nie da się już przez internet przelać
    kasy na zewnątrz, co oznacza kłopocik dla oszczędzających na Mocnych (darmowa
    pozostaje tylko jedna wypłata w miesiącu w placówce, każdy przelew z Mocnego
    na zewnątrz to 10 zł).

    Szczegóły tu:
    http://prnews.pl/wojciech-boczon/polbank-zmienia-war
    unki-rachunku-pomagajacego-
    bedzie-pomagal-mniej-60590.html

    Na razie starych kont to nie dotyczy. Pytanie, jak długo...

    PG

  • 2. Data: 2011-04-14 11:30:44
    Temat: Re: Polbank zmienia warunki kont Pomagających
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    To po co komu takie konto? W czym ma pomagać?

    MichalL

  • 3. Data: 2011-04-14 11:40:24
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > pozostaje tylko jedna wypłata w miesiącu w placówce, każdy przelew z Mocnego

    Co? Nie można za darmo przelać na pomagające i wycofać środki bez opłat można
    tylko przez wypłatę gotówkową raz w miesiącu? Nie wierzę w to :)

  • 4. Data: 2011-04-14 11:44:03
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:io6ltb$rgf$1@node2.news.atman.pl...
    > To po co komu takie konto? W czym ma pomagać?

    Po to, żebyś założył mistrzowskie i korzystał z karty do niego :-)

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-04-14 11:51:07
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Kwi, 13:40, g...@o...pl wrote:

    > Co? Nie mo na za darmo przela na pomagaj ce i wycofa rodki bez op at mo na
    > tylko przez wyp at got wkow raz w miesi cu? Nie wierz w to :)

    austriacka rewolucja czy ostatnie greckie akty?

  • 6. Data: 2011-04-14 11:56:57
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Kwi, 13:44, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:

    > Po to, żebyś założył mistrzowskie i korzystał z karty do niego :-)

    Jak mnie wkurzą to nie tylko mistrzowskiego nie założę z karta
    debetową ale zrezygnuję z kredytowej

    Przecież mogli po prostu zlikwidować konto pomagające - bez przelewów
    nie ma sensu go zakładać.

  • 7. Data: 2011-04-14 12:49:57
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 13:30:44 +0200, MichalL napisał(a):

    > To po co komu takie konto? W czym ma pomagać?

    W niczym. Widocznie za dużo ludzi im zmigrowało z mistrzowskich i teraz się
    zabezpieczają. A wystarczyłoby by transakcje z kredytówek też zwalniały z
    opłaty i pewnie sporo mistrzowskich by im zostało (i możnaby pokazać w
    statystykach ;)).

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2011-04-14 15:32:30
    Od: g...@p...onet.pl

    > Co? Nie można za darmo przelać na pomagające i wycofać środki bez opłat można

    > tylko przez wypłatę gotówkową raz w miesiącu? Nie wierzę w to :)

    Na Pomagające można przelać z Mocnego w necie za darmo. Nie można z
    Pomagającego nigdzie, ani na zewnątrz, ani na Mocne (przelewy tylko w
    placówce: 10 zł za przelew zewnętrzny, darmowy wewnętrzny).
    A wypłacić w oddziale bez opłat można dwa razy w miesiącu - raz wypłata z
    konta Mocnego i raz z Pomagającego, po uprzednim przelaniu z Mocnego. Każda
    następna 10 PLN.

    Oczywiście to wszystko tylko dla kont otwartych od 11.04.2011.

    Wielkimi krokami nadchodzi koniec atrakcyjności Polbanku, czego ukoronowaniem
    będzie fuzja z Rajfim :)

    PG

  • 9. Data: 2011-04-14 15:39:33
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > konta Mocnego i raz z Pomagającego, po uprzednim przelaniu z Mocnego. Każda

    Teraz jasne. Jeśli kiedyś oprocentowanie mocnych straci swoją atrakcyjność, to
    się nie pozbierają z operacjami gotówkowymi :)

  • 10. Data: 2011-04-14 15:51:52
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Kwi, 17:39, g...@o...pl wrote:

    > Teraz jasne. Jeśli kiedyś oprocentowanie mocnych straci swoją atrakcyjność, to
    > się nie pozbierają z operacjami gotówkowymi :)
    podobna akcja była przy zamianie mistrzowskiego na pomagające.
    W oddziele pracownicy byli załamani, całe dni kolejka klientów
    chcących zamienić rachunki.