  • 1. Data: 2008-02-06 15:54:49
    Temat: Polbank - super tanie KK :)
    Od: "emn" <e...@w...com>

    Na stronie Polbanku jest już nowa taryfa opłat i prowizji KK, jestem w
    lekkim szoku, oczywiście pozytywnym ;)

    Przykładowo:

    Karta Gold (Visa lub Mastercard):

    normalny koszt użytkowania karty to 150zł , ale:

    - jeśli dokonamy 30 transakcji w ciągu roku - karta kosztuje 75zł

    - jeśli dokonamy 60 transakcji w ciągu roku - 0zł (przebijają tutaj
    multibank, który wymaga 120 transakcji rocznie)

    w tej chwili są najlepsi, jeszcze dodatkowo karty rozliczane w złotówkach,
    nieźle

    szkoda tylko że ten serwis transakcyjny polbanku taki do niczego....

    pozdrawiam
    emn

  • 2. Data: 2008-02-06 16:32:32
    Temat: Re: Polbank - super tanie KK :)
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Feb 2008 16:54:49 +0100, emn napisał(a):

> [...]
    > multibank, który wymaga 120 transakcji rocznie)
    >
    > w tej chwili są najlepsi, jeszcze dodatkowo karty rozliczane w

    No chyba teza się potwierdza - wojna rozgorzała na całego ;)

    > szkoda tylko że ten serwis transakcyjny polbanku taki do niczego....

    No niestety tutaj to leżą na całego i raczej się chyba szybko nic, bo
    przecież na ten system poszły pieniądze i to nie małe, więc się raczej na
    coś nowego nikt nie zgodzi a raczej wątpię żeby się coś dało z tego
    wykrzesać, bo ewidentnie jest IE only :/

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-02-06 19:04:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    emn napisał(a):
    > szkoda tylko że ten serwis transakcyjny polbanku taki do niczego....

    Innymi slowy sa kiepsy :) Akurat w przypadku KK dobry podglad online to
    podstawa. Fajnie wiedziec kiedy ktos nam zrobi fraud, bo przynajmniej
    mozna szybko zareagowac.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-02-06 19:28:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Lut, 16:32, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    > coś nowego nikt nie zgodzi a raczej wątpię żeby się coś dało z tego
    > wykrzesać, bo ewidentnie jest IE only :/

    Jak skonczy mi sie KK BPH, to jeszcze zdaze sie przerzucic na
    zrobienie transakcji KK Polbanku - sprzedawcy gazet w empikach
    uciekaja przedemna z krzykiem ;)

  • 5. Data: 2008-02-06 20:27:11
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Innymi slowy sa kiepsy :) Akurat w przypadku KK dobry podglad online to
    > podstawa. Fajnie wiedziec kiedy ktos nam zrobi fraud, bo przynajmniej
    > mozna szybko zareagowac.

    eee jesli o to chodzi to wystarczy powiadomienie sms-em. W bph przychodzi mi
    gdzieś do 3s. od zakupu.

    pozdrawiam
    as

  • 6. Data: 2008-02-06 20:30:15
    Od: "max" <b...@a...pl>

    >Jak skonczy mi sie KK BPH, to jeszcze zdaze sie przerzucic na
    >zrobienie transakcji KK Polbanku - sprzedawcy gazet w empikach
    >uciekaja przedemna z krzykiem ;)

    ja do wyrobienia ilosci transakcji place sobie za allegro po 2zl x ile tam
    trzeba
    bo i tak zaplacic musze:)
    i dodatkowo jeszcze punkty payback sie ladnie zbieraja :)

  • 7. Data: 2008-02-06 20:34:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Adam S." <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > eee jesli o to chodzi to wystarczy powiadomienie sms-em. W bph przychodzi
    > mi
    > gdzieś do 3s. od zakupu.

    A jak transakcja jest bez autoryzacji to kiedy przychodzi?

    MK

  • 8. Data: 2008-02-06 21:16:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-02-06 21:34, MK stwierdził, że:
    > A jak transakcja jest bez autoryzacji to kiedy przychodzi?

    ZTCW nie przychodzi.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 9. Data: 2008-02-06 21:42:23
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "max" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ja do wyrobienia ilosci transakcji place sobie za allegro po 2zl x ile tam
    > trzeba bo i tak zaplacic musze:)
    > i dodatkowo jeszcze punkty payback sie ladnie zbieraja :)

    czy polbank wymaga zaświadczenia o zarobkach od pracodawcy?

    czy ta karta jest lepsza, bardziej funkcjonalna od kart citi?

  • 10. Data: 2008-02-06 21:52:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Lut, 21:42, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:

    > czy polbank wymaga zaświadczenia o zarobkach od pracodawcy?

    Podobno wystarcza oswiadczenie - chociaz ja musialem doniesc
    zaswiadczenie (namieszlo mi przenoszenie KK z innego banku, co w ich
    kryteriach oslabia punktacje przy obliczaniu zdolnosci)

    > czy ta karta jest lepsza, bardziej funkcjonalna od kart citi?

    Inna.
    Podglad internetowy praktycznie nie istnieje (mozesz sobie zobaczyc,
    ze masz karte)
    Natomiast bardzo dobre przeliczniki oraz swietna funkcja rat w karcie
    do rozkladania zakupow na powyzej 500 zl.