  • 1. Data: 2009-10-15 17:40:43
    Temat: Polbank - przelew od 1 zł
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Po jakimś naliczeniu odsetek "wisi" mi na oszczędnosciowym 0,01 zł i
    postanowiłem "skonsolidować" to z gotówkowym (wiem, czas poświęcony na
    przelew jest więcej wart niż cała ta kwota, ale chyba mam w sobie coś
    z Adriana Monka i denerwował mnie ten grosik :-).
    Niestety nie da się przelać wewnątrz między rachunkami mniej niż
    złotówki. System nie puszcza i już!
    Uprzedzając ewentualne uwagi: wiem, mogłem najpierw przelać 1 zł "na"
    i potem 1,01 "z"...

    Ciekawe, czy jest jakieś sensowne uzasadnienie takiego zachowania
    interfejsu Polbanku?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2009-10-15 17:50:32
    Temat: Re: Polbank - przelew od 1 zł
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    g2000yqm.googlegroups.com...

    > Ciekawe, czy jest jakieś sensowne uzasadnienie takiego zachowania
    > interfejsu Polbanku?

    Obrona przed oscylatorem z rachunkiem walutowym?

  • 3. Data: 2009-10-15 19:10:26
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 15 Paź, 19:40, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > Uprzedzając ewentualne uwagi: wiem, mogłem najpierw przelać 1 zł "na"
    > i potem 1,01 "z"...

    Mam lepszy pomysł. Przelej 0,99, a potem 1 zł z powrotem ;););)

  • 4. Data: 2009-10-15 19:43:58
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 15 Paź, 21:10, Tomek z Wawy <t...@t...pl> wrote:

    > Mam lepszy pomysł. Przelej 0,99, a potem 1 zł z powrotem ;););)

    Taki sobie pomysł, skoro poniżej złotówki przelać się nie da...

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2009-10-15 20:23:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    1,99

  • 6. Data: 2009-10-15 20:28:00
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 15 Paź, 21:43, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > Taki sobie pomysł, skoro poniżej złotówki przelać się nie da...

    Muszę przyznać, że kompromitacja z mojej strony pełna...

  • 7. Data: 2009-10-15 21:00:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    > wiadomości grup
    g2000yqm.googlegroups.com...

    > Obrona przed oscylatorem z rachunkiem walutowym?

    W kazdym razie system maja przygotowany na przejscie na euro :)