  • 1. Data: 2012-01-31 09:25:33
    Temat: Polbank ma dziś wolne?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Właśnie zleciłem przelanie z mocnego na pomagające. Dyspozycja
    zakończyła się komunikatem, że zlecenie przyjęto i mam sprawdzić status
    dyspozycji jutro! Ki diabeł?

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2012-01-31 09:31:52
    Temat: Re: Polbank ma dziś wolne?
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Temat: Czasowe opóźnienia w realizacji transakcji
    Wiadomość:

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym mogą wystąpić chwilowe opóźnienia
    w realizacji przelewów zleconych za pośrednictwem Systemu Bankowości
    Internetowej Polbank24. Historia transakcji na rachunkach może być
    aktualizowana z opóźnieniem. Ponadto może wystąpić czasowa niedostępność
    funkcji transakcyjnych systemu.

    Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.

    Zespół Polbank24

  • 3. Data: 2012-01-31 09:36:15
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]
    > funkcji transakcyjnych systemu.
    >
    > Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.

    A obsługa kasowa działa?

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2012-01-31 10:27:52
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bez sensu. Zaksięgowali mi przelew, który przyszedł sesją o 11:00, ale nie
    mogą zaksięgować na bieżąco przelewów między moimi rachunkami.

  • 5. Data: 2012-01-31 11:17:43
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Niech ich szlag jasny trafi. Wydzwaniać po ludziach w celu wciśnięcia im
    programów oszczędnościowych to się da, ale mieć sprawny system transakcyjny to
    już nie :( Czy nasze "z poważaniem" to na pewno "with consideration" ???
    -----------------

    Szanowni Państwo,

    Bankowość Internetowa Polbank24 jest aktualnie niedostępna z powodu
    prowadzonych prac serwisowych. Proszę spróbować ponownie w ciągu pół godziny.

    Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.

    Z poważaniem,
    Polbank EFG

    Dear Sirs,

    Polbank24 services are current not available due to maintenance operations.
    Please try again in half hour.

    In advance we apologize for any inconvenience

    With consideration,
    Polbank EFG

  • 6. Data: 2012-01-31 11:19:53
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 31 Sty, 10:25, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Hello,
    >
    > Właśnie zleciłem przelanie z mocnego na pomagające. Dyspozycja
    > zakończyła się komunikatem, że zlecenie przyjęto i mam sprawdzić status
    > dyspozycji jutro! Ki diabeł?

    Panowie,
    Od jutra tylko 1 przelew z "Mocnego" darmowy, wiec chlopcy w PB
    przestawiaja wajchy w systemie, zeby zaczal liczyc transakcje.
    A ze przy okazji dzisiejsze przelewy musimy odlozyc do jutra?
    Nie szkodzi, dzieki temu juz jutro wykorzystamy te darmowe i bedzie
    miesiac spokoju ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2012-01-31 11:38:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 10:25:33 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Hello,
    >
    > Właśnie zleciłem przelanie z mocnego na pomagające. Dyspozycja
    > zakończyła się komunikatem, że zlecenie przyjęto i mam sprawdzić status
    > dyspozycji jutro! Ki diabeł?

    Ja już wczoraj miałem komunikat po zalogowaniu, że sesje wygasła czy tam
    się zakończyła, więc podejrzewam, że już wczoraj zaliczyli zwałe ale kto
    by się tam tym w Półbanku przejmował he he. Dzisiaj rzucili frywolny test:

    "Bankowość Internetowa Polbank24 jest aktualnie niedostępna z powodu
    prowadzonych prac serwisowych. Proszę spróbować ponownie w ciągu pół
    godziny."

    Obstawiam, że pół godziny przeciągnie się gdzieś w okolice 15.00 tak żeby
    ostatnia wychodząca była odfajkowana aby sobie roboty nie robić
    dodatkowej ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-01-31 11:38:21
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 31 Sty, 12:17, " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > Please try again in half hour.
    >
    > In advance we apologize for any inconvenience

    Przecież od jutra zmieniają TOiP! Na mistrzowskim średnie saldo w m-cu
    ma być 1000 PLN żeby nie naliczyli opłaty. Może to ma związek z
    kłopotami z serwisem transakcyjnym.
    PS Mam nadzieję, że jutro da się zdjąć kasę z mocnego na mistrzowskie

  • 9. Data: 2012-01-31 11:42:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 03:38:21 -0800, eisenberg napisał(a):

> [...]
    > kłopotami z serwisem transakcyjnym.
    > PS Mam nadzieję, że jutro da się zdjąć kasę z mocnego na mistrzowskie

    Ano fakt od jutro zmiany. A zastrzegał ktoś już kartę z Półbanku? Bo się
    zaraz okaże, że dzisiaj też nie można he he a od jutro już będzie opłata
    się zaliczała ;)

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2012-01-31 11:49:55
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 31 Sty, 12:42, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Ano fakt od jutro zmiany. A zastrzegał ktoś już kartę z Półbanku? Bo się
    > zaraz okaże, że dzisiaj też nie można he he a od jutro już będzie opłata
> [...]

    W debetówkach nie widzę zmian, a KK nie mam i mieć nie chcę