  • Data: 2006-06-09 08:49:31
    Temat: Re: Polbank a BFG - wazne !!!
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co ma powiedzieć, potwierdzi,
    > a przy okazji zapewne nie omieszka się pochwalić,
    > że ich sumy gwarantowane w 100% są znacznie wyższe niż te z BFG.

    masz jakies dokladne info w tej sprawie czy tylko tak zakladasz ?
    mam nadzieje, ze bank potwierdzi, ze wszelkie roszczenia klienci
    beda musieli kierowac do greckiego funduszu gwarantowania depozytow...

    p.s.
    gdyby ich gwarancje byly lepsze niz BFG to bank z pewnoscia by sie tym
    pochwalil...bo przeciez banki bardzo lubia sie chwalic swoja przewaga
    konkurencyjna