  • 1. Data: 2009-03-07 14:58:57
    Temat: [Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Tak patrzę na grupę a tu nie ma żadnych informacji o nowy www Polbanku.
    No to chciałbym donieść zainteresowanym.

    Wchodzę na stronę a tu brak info o używaniu only IE, hmmmm, mocno
    podejżane. Nowy interface wygląda naprawdę nieźle, szybki dostęp do
    najważniejszych rzeczy, szybko w miarę działa przynajmniej w sobotę, no
    nie można się za bardzo do czegoś przyczepić.
    Co najważniejsze. Zainstalowałem certyfikat pod Firefox/Linux. I co?
    Poszło bez problemu. Tak to prawda. Apokalipsa! ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-03-07 15:16:16
    Temat: Re: [Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 07 Mar 2009 15:58:57 +0100, xbartx napisał(a):

> [...]
    > rzeczy, szybko w miarę działa przynajmniej w sobotę, no nie można się za
    > bardzo do czegoś przyczepić. Co najważniejsze. Zainstalowałem certyfikat

    Jezuchryste, faktycznie jakoś inaczej... Ameryka!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-03-07 15:20:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 7 Mar 2009 15:16:16 +0000 (UTC)
    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Jezuchryste, faktycznie jakoś inaczej... Ameryka!

    Ja w ramach testu dodałem sobie Nowego kontrahenta i się dodał, aż mnie
    normalnie kusi żeby przelew zrobić ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-03-07 15:30:11
    Temat: Re: Apokalipsa! Apokalipsa!!!
    Od: BK <b...@g...com>

    On 7 Mar, 16:20, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > normalnie kusi żeby przelew zrobić ;)
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Ojaciepitole - ;-) Az w poniedzialek przelewa stukne :)

  • 5. Data: 2009-03-07 17:21:08
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.03.07.15.16.16@rudak.org

    > Jezuchryste, faktycznie jakoś inaczej... Ameryka!

    No to chyba efekty tej przerwy wdrożeniowej/modernizacyjnej o której jeszcze
    teraz informują na swojej stronie.

  • 6. Data: 2009-03-07 17:27:07
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > No to chyba efekty tej przerwy wdrożeniowej/modernizacyjnej o której jeszcze
    > teraz informują na swojej stronie.
    próbowałem wykonać przelew Firefoxem i o ile certyfikat zostaje wydany
    bez problemu to podczas wybierania certyfikatu do zatwierdzenia przelewu
    wyskakuje błąd i na tym koniec :-(

  • 7. Data: 2009-03-07 17:27:53
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > Co najważniejsze. Zainstalowałem certyfikat pod Firefox/Linux. I co?
    > Poszło bez problemu. Tak to prawda. Apokalipsa! ;)

    no ale:
    mułowaty jak poprzednio, tylko lekko zmodyfikowany
    najwidoczniej by się szybciej przesyłał, bo albo łącza albo serwer słaby

    potwierdzenia przelewu bez właściwej adnotacji
    na dodatek wydruk był dość papierożerny: 6 stron
    kolejny już wyszedł 1 stronicowy, ale obcięty z prawej strony

    jak dla mnie nadal bank nie jest do użycia
    tym bardziej że nie raczą wysłać mi hasła do zrobienia cetryfikatu

  • 8. Data: 2009-03-07 17:32:56
    Od: "olo" <v...@v...vv>

    Tak patrzę na grupę a tu nie ma żadnych informacji o nowy www Polbanku.
    No to chciałbym donieść zainteresowanym.

    --
    hmm ja tam nie widze zadnych zmian poza gornym i lewym paskiem
    srodek dalej taki sam da sie cos zrobic wiecej niz wczesniej?

  • 9. Data: 2009-03-07 17:46:04
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "olo" <v...@v...vv> napisał w wiadomości

    > hmm ja tam nie widze zadnych zmian poza gornym i lewym paskiem
    > srodek dalej taki sam da sie cos zrobic wiecej niz wczesniej?
    > bo listy odbiorcow jak sie nie dalo kasowac tak sie nie da

    zrobili te zmiany bo im wyświetlanie pełnego menu przeciążało serwer

    nadal brakuje podstawowej funkcjonalności która jest w większości banków,
    wyświetlenie na głównej stronie wszystkich subkont i ilości środków na nich

  • 10. Data: 2009-03-07 17:47:26
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    xbartx wrote:
> [...]
    > Co najważniejsze. Zainstalowałem certyfikat pod Firefox/Linux. I co?
    > Poszło bez problemu. Tak to prawda. Apokalipsa! ;)

    I teraz haslo moze miec wiecej niz 8 znakow... WOW!!!

    --
    A.L.C.H.E.M.I.K. kilobyte[at]tlen[dot]pl
    :Artificial Lifelike Construct Hardwired