    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podwyzki w TMUB
    Date: Sun, 29 May 2016 21:47:31 +0200

    Uncle Pete wrote:

> [...]
    i-oplat-a-na-oslode-
    abonament-telefoniczny-za-free-oto-nowy-cennik-tmub

    > Oraz wprowadzić 3 (słownie: trzy) bezpłatne wypłaty w bankomatach
    > miesięcznie, reszta po 6 zł. Z drugiej strony, jak ktoś aktywnie
    > korzysta z kart, może przejść na konto Premium.
    >
    > Jestem ciekaw, czy zostały jeszcze konta z darmowym prowadzeniem,
    > darmowymi kartami (może być niewygórowany wymóg minimalnych wpływów i
    > wydatków), darmowymi bankomatami i zwykłymi przelewami?

    Na pewno konto 360 stopni w Millenium. Jest tylko warunek na wpływ - zdaje
    się 1000 albo 1500 z dowolnego tytułu (nie wiem czy musi być jednorazowo).

    Warunkiem jest tylko zrobienie 1 transakcji bezgotówkowej w miesiącu i ten
    wpływ. Wszystkie bankomaty w Polsce są za darmo w tym koncie.

    Założyłem sobie to konto specjalnie pod wypłaty gotówki z bankomatów.

    Jedyny minus to obowiązkowe ubezpieczenie karty, które trzeba samemu
    wyłączać po pierwszym miesiącu - bardzo upierdliwe, także duży minus
    produktowców - w imię czego dodają taki balast?

    --
    Wysłane z pola.