    From: "Jakub Borkowski" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podpis posiadacza karty
    Date: Fri, 25 Apr 2003 12:09:30 +0300

    "> Zapraszam do dyskusji co oznacza zwrot jak w temacie na rewersie karty
    > płatniczej. Czy mogę wpisać coś dowolnego czy ma to być moje imię, moje
    > nazwisko czy też imię plus nazwisko.

    ostatnio coraz czesciej mi sie przytrafia ze kasjer w ogole nie sprawdza czy
    moj podpis na kwitku jest taki sam jak na karcie, pare razy podpisalem sie
    zupelnie inazcej niz na karcie, czasami zwlaszcza jak place za granica to po
    prostu pisze cokolwiek, czy oni moga miec pozniej trudnosci ze sciagnieciem
    kasy z mojego konta jak tak podpisane?

    pzdr
    kuba