    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podpis na slipie a podpis na karcie
    Date: Sun, 29 Oct 2006 18:26:31 -0600

    "ekrzysztof" <n...@s...spam> wrote in message
    news:ei3ftv$lto$1@news.onet.pl...

    > Ty chyba do kart jeszcze niedorosłeś...

    > to "paskudne babsko" powinno Ci karte zabrać...

    Twój post świadczy, że też nie masz zbyt szerokiego pojęcia o kartach.
    Podróżowałem trochę po świecie i w różnych miejscach różnymi kartami się
    posługiwałem.
    W wielu sklepach karty nikomu nie dajesz do ręki, przeciągasz przez czytnik
    umieszczony przed tobą.
    Podpis też nie jest do niczego potrzebny. Jest wiele miejsc gdzie kartę
    przeciągasz i nikt od ciebie ani podpisu ani niczego więcej nie chce, bo nie
    ma tam żywej duszy. Stacje benzynowe, gdzie przeciągasz kartę, tankujesz i
    odjeżdżasz. Sklepy, gdzie skanujesz kod kreskowy, przeciągasz kartę i
    wychodzisz z towarem. Możesz również kartę dać innej osobie i ma prawo się
    ona posługiwać nią tak jak jej właściciel. Nazwisko na karcie jest bez
    znaczenia.
    Tylko Polska jeszcze do tego nie dorosła.