  • 1. Data: 2012-05-18 10:55:36
    Temat: Płatności kartami ograniczenia kwotowe w sklepach
    Od: Kris <k...@g...com>

    Proszę o informacje do kogo kierować skargi na sklepy które nakładaja ograniczenia
    kwotowe przy płatnosciami karta.
    Niby udostępniają opcję płatności kartą ale min. kwota 50zł np.
    Czy pisać do Visy/MC, czy banku który wydał kartę, czy może do właściciela terminala?
    Ktoś tu kiedyśpisał, że własnie w podobny sposób wymógł na kilku sklepach zniesienie
    ograniczeń

  • 2. Data: 2012-05-18 16:04:56
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

> [...]
    > terminala?
    > Ktoś tu kiedyśpisał, że własnie w podobny sposób wymógł na kilku sklepach

    Spróbuj wysłać skargę na mój sklep do:
    - Visy/MC - co mnie to obchodzi - nie mam żadnych umów z nimi
    - banku który wydał kartę - j.w.
    - właściciela terminala - OK niech pysknie, to zaraz zmieni się dostawcę

    Twój wybór, nie pasują ograniczenia, zmieniasz sklep.
    Każda transakcja to 0,8 zł kwota stała, 70 zł miesięcznie za terminal, 2%
    wartości transakcji,
    mam przyjmować płatności kartą za gazetę za 2zł?

  • 3. Data: 2012-05-18 16:09:44
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 18 maja 2012 16:04:56 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > mam przyjmować płatności kartą za gazetę za 2zł?
    stawki powinny byc wyłącznie % bez kwot minimalnych a autoryzacja off-line (Czy z
    pin-em czy bez to nie ma znaczenia), wtedy nie byloby problemu ze ktos chce zaplacic
    za bulke kajzerke karta (nawet lepiej bo jak ma tylko banknot 100zl to nie ma
    problemu z wydaniem reszty)

    a to juz sprawa organizacji platniczych ze narzucaja wysokie oplaty takie jakie sa i
    na sile wciskaja zblizeniowki zamiast zrobic prawdziwa rewolucje i obnizyc oplaty
    przy transakcjach na niskie kwoty.

  • 4. Data: 2012-05-18 18:22:24
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 18.05.2012 o 16:04 Adam <a...@w...pl> pisze:

    > Twój wybór, nie pasuj? ograniczenia, zmieniasz sklep.
    > Ka?da transakcja to 0,8 z? kwota sta?a, 70 z? miesiecznie za terminal, 2%
    > warto?ci transakcji,
    > mam przyjmowaae p?atno?ci kart? za gazete za 2z??

    Jak ktos taki glupi, ze podpisuje taka umowe to jego sprawa... zaoszczedz
    te 70 pln i oddaj terminal :).

    MK

  • 5. Data: 2012-05-18 20:42:28
    Temat: Re: P?atno?ci kartami ograniczenia kwotowe w sklepach
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 18.05.2012 o 16:04 Adam <a...@w...pl> pisze:

    > Ka?da transakcja to 0,8 z? kwota sta?a, 70 z? miesiecznie za terminal, 2%
    > warto?ci transakcji,
    > mam przyjmowaae p?atno?ci kart? za gazete za 2z??

    Chłopie, z kim ty umowę podpisałeś?!
    Ten terminal to pozłacany chociaż?

    --
    Pozdrowienia,
    Joossef

  • 6. Data: 2012-05-18 23:19:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ps.com...

    Skargi mozesz kierowśąć tylko do swojego banku, któy sprzedał Ci kartę,
    oferując, ze można każdą kwotę zakłacić w punkcie oznaczonym odpowiednim
    logo.