    Subject: Re: Płatność telefonem BEZ google pay?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojtek <w...@m...mail.com>
    Date: Mon, 22 Mar 2021 16:48:51 +0100

    On 22/03/2021 12:28, Dawid Rutkowski wrote:

    > Nie wiem, ale chyba tak. Jest jeszcze jakiś fitbit pay i chyba jeszcze coś nowego
    się ostatnio pojawiło.

    O fitbit też słyszałem, ale ich to chyba amazon wykupił?

    > Hmmm, nie wiem czy huawei nie ma czegoś swojego - ale czy to nie jeszcze gorsze? ;>

    Ta... Z deszczu pod rynnę ;-)

    > Więc pozostaje Ci tylko HCE banków - ale to wymiera niestety.
    > Do wyboru są skarbonka, żubr i milek, być może ing. W santander się chyba wycofują
    właśnie. Chyba kiedyś miał też alior.
    > Obstawiam jednak, że będzie to wycofywane z oferty.
    > Może zostanie w skarbonce i żubrze, oni w to sporo władowali (i biblioteki pisała
    do obu apek zaprzyjaźniona firma ;)
    > Może i w milku - oni też są tacy trochę inni, jak to Portugalczycy (choć kto wie,
    czy już nie ze sporym chińskim wkładem :( ).
    > Milek ma podobno wadę, ze nie pozwala na HCE dodatkową KK - ale w sumie nie wiem,
    czy jest bank, który na to pozwala (tzn. z własnym HCE, bo w google pay można bez
    problemu).

    Najidealniej by było, gdyby jakiś "fintech" dorzucił do aplikacji i wsio
    - może sie Curve obudzi.

    Albo dodadzą do BLIKa (chociaż to też tylko u nas loklanie działa).

    Że też ludzie się dają tak wsadzać do klatki google :|