  • 11. Data: 2010-12-29 20:08:08
    Temat: Re: Plany na zmniejszenie ilosci transakcji gotowkowych w PL
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5a33a9fe-3bb0-4ffe-93f2-7a48de6a35db@s5g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On 29 Gru, 19:36, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > Pod warunkiem, że wcześniej zęby umyje..;-) !

    Nie musi. Zdezynfekuję mu "grzmotem".

    wiatrak

  • 12. Data: 2010-12-29 20:40:01
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    astro pisze:
    > "Resort finansow ma plan, jak zmusic Polakow do rezygnacji z monet i
    > banknotow. W urzedach bedziemy mogli poslugiwac sie tylko kartami, a o
    > pocztowych przekazach mozna bedzie zapomniec."
    > http://gospodarka.dziennik.pl/twoje-finanse/artykuly
    /315341,rostowski-konczy-z-gotowka-chce-tylko-kart.h
    tml

    W polskich urzędach kartami? Hehe, coś im się pomyliło - dziś nie
    pierwszy kwietnia...

    --
    MiCHA

  • 13. Data: 2010-12-29 21:21:01
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 29 Gru, 15:30, astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    wrote:
    > "Resort finansow ma plan, jak zmusic Polakow do rezygnacji z monet i
    > banknotow.

    Czyli znaleźli sposób na obniżenie kosztów płatności kartą oraz
    szerokie stosowanie pin off-line (nie tylko przy pay-pass?)

  • 14. Data: 2010-12-29 21:23:50
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    .googlegroups.com...
    wrote:
> [...]

    Czyli znaleźli sposób na obniżenie kosztów płatności kartą oraz
    szerokie stosowanie pin off-line (nie tylko przy pay-pass?)

    Drogi tez budują . Na papierze. I w opowieściach. Bajkopisarze.

  • 15. Data: 2010-12-29 21:44:26
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    wiatrak wrote:

> [...]
    > szerokie stosowanie pin off-line (nie tylko przy pay-pass?)
    >

    > Drogi tez budują . Na papierze. I w opowieściach. Bajkopisarze.

    Ty z tych, co to mają "spolaryzowane okulary" ? Oni niektórych
    rzeczy nie widzą, a inne widzą znakomicie, zależnie czy okulary są
    spolaryzowane w kierunku "PIS" czy "PO".

    Przykład (z Twojego Królewskiego...). Wjeżdżam w niedzielę od
    wschodu przez A4 i zjeżdżam (omyłkowo) na Kraków-Wsch. (czyli
    sporo przez węzłem wielickim).
    Paręset metrów dziwnego przejazdu i skręcam w lewo o 90 stopni. To
    był ostatni skręt jaki zrobiłem w ciągu kilkunastu minut. Cały
    czas aleja 2-3 pasy w każdą stronę z szerokim pasem zieleni,
    wszsytkie skrzyżowania (z jak sie wydaje - synchronizowanymi
    światłami). Cały czas prosto, ani jednego skrętu aż do Ronda
    Grzegórzeckiego, można grzać ile znaki i światła pozwalają...

    Faktycznie, wyglądało jak bajka. ;-)

    witrak()

  • 16. Data: 2010-12-29 21:54:17
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > światłami). Cały czas prosto, ani jednego skrętu aż do Ronda
    > Grzegórzeckiego, można grzać ile znaki i światła pozwalają...

    I kto to zbudował? Wstrętny komuch Majchrowski? To już wiesz dlaczego w
    Krakowie nie wybrali Kracika.

    wiatrak

  • 17. Data: 2010-12-30 08:03:08
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-29 19:36, wiatrak pisze:

    > Bzdety i tyle. Chyba, ze chodzi o to , zebym ja placac karta pokrywal
    > jeszcze koszty transakcji.
    > Niech mnie Rostowski w d... pocaluje.
    >
    > wiatrak

    Myślę, że właśnie o to chodzi.
    Sklepikarz godzi się na koszta obsługi karty, bo to mu podnosi sprzedaż.
    Wiadomo - towar jest, a pieniędzy w portfelu nie ubyło. Ma sklepikarz
    więc w tym interes.
    Jeśli płacisz w urzędzie - to naczelnik urzędu nic z tego nie ma, a
    braknie mu na srajtaśmę, czy premie dla swoich, więc nie chce.

    A, że "oni" chcą mieć w komputerach każde pierdnięcie, to już insza i
    prawdziwa inszość i ja ostatnio staram się za alkohol płacić tylko
    gotówką, bo był już taki pomysł, aby alkoholikom odbierać prawo jazdy
    tak na wszelki wypadek.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 18. Data: 2010-12-30 08:43:09
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

    > ja ostatnio staram się za alkohol płacić tylko gotówką, bo był już taki
    > pomysł, aby alkoholikom odbierać prawo jazdy tak na wszelki wypadek.

    No popatrz, a ja moją kartą płaciłem ostatnio za kosmetyki żony. Błąd.
    Wezmą mnie za geja jak nic.

    wiatrak

  • 19. Data: 2010-12-30 08:58:19
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-30 09:43, wiatrak pisze:

    > No popatrz, a ja moją kartą płaciłem ostatnio za kosmetyki żony. Błąd.
    > Wezmą mnie za geja jak nic.

    Możesz tylko zyskać, w dodatku nie dając d.
    Bycie gejem przecież jest cholernie trendy.
    ;)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 20. Data: 2011-01-01 16:54:08
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 17:56:16 +0100, mvoicem napisał(a):
    /315341,rostowski-konczy-z-gotowka-chce-tylko-kart.h
    tml
    > Z urzędami to brzmi pięknie, ale w praktyce będzie to tak, że będzie
    > jeden terminal centralny (albo wręcz poza urzędem - w "zaprzyjaźnionym"
    > oddziale banku), do którego trzeba będzie się udać, *odczekać aż się
    > zaksięguje na koncie urzędu* i dopiero wtedy np. wniosek zostanie przyjęty.

    Że tak powiem, nieprawda ;) Ostatnio płaciłem za odpisy wpisów do DG - i
    można było normalnie zapłacić kartą (bezgotówkowo rzecz jasna) w kasie
    urzędu miasta. Owszem, lekko upierdliwe bo potrzebowałem odpisy wpisów
    trzech osób i każdy musiał być opłacony osobno ;) ale jednak się dało...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944