  • 1. Data: 2004-12-01 10:17:50
    Temat: Plama VWbank
    Od: "Gooral" <a...@...podpisie>

    Podobno w regulaminie jest że terminu ważności tokena dba klient i musi z
    wyprzedzeniem zamówić nowy, ja nie wiedziałem o tym i dzisiaj obudziłe sie z
    reką w nocniku - na tokenie wyświetla się OFF
    :(
    u mnie w firmie tokeny wydaje sie na zakłdke i nikt nie musi pilnować
    jeszcze jednego terminu - informatycy mają te info przecież w systemie.

  • 2. Data: 2004-12-01 11:07:25
    Temat: Re: Plama VWbank
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2004 11:17:50 +0100, Gooral naskrobał(a):

> [...]
    > u mnie w firmie tokeny wydaje sie na zakłdke i nikt nie musi pilnować
    > jeszcze jednego terminu - informatycy mają te info przecież w systemie.

    czy to poradnik jak nie prowadzić firmy czy tylko samokrytyczne
    oświadczenie ? :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-12-01 12:07:25
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gooral" <a...@...podpisie> napisał w wiadomości
    > Podobno w regulaminie jest że terminu ważności tokena dba klient i musi z
    > wyprzedzeniem zamówić nowy, ja nie wiedziałem o tym i dzisiaj obudziłe sie
    > z reką w nocniku - na tokenie wyświetla się OFF

    dobrze, że mam jeszcze konto w mBanku - też się ubudziłem z OFF na tokenie
    :)

  • 4. Data: 2004-12-01 15:35:41
    Od: "Mentos" <s...@p...nom.pl>

> [...]
    > wyprzedzeniem zamówić nowy, ja nie wiedziałem o tym i dzisiaj obudziłe sie
    > z reką w nocniku - na tokenie wyświetla się OFF

    A mi przyslali nowy
    Na starym rzeczywiscie swieci sie OFF

    Pozdrawiam:
    Tomasz "MENTOS" Miętus
    GG# 1335

  • 5. Data: 2004-12-01 16:56:10
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Podobno w regulaminie jest że terminu ważności tokena dba klient i musi z
    > wyprzedzeniem zamówić nowy, ja nie wiedziałem o tym i dzisiaj obudziłe sie z
    > reką w nocniku - na tokenie wyświetla się OFF

    Taaa,
    podobno to będzie je można zamawiać telepatycznie ;-PPP