  • 1. Data: 2004-12-01 09:32:10
    Temat: Prawie 4 miesiące na księgowanie...
    Od: zep <k...@N...pl>

    Witam,

    Chciałem się zrorientować czy zdaniem szanownego grona to jest normalne:

    Data operacji: 02.08.2004
    Data księgowania: 01.12.2004
    ZAKUP PRZY UŻYCIU KARTY
    RESTAURACJA SFINKS /GLIWICE
    -xx,xx PLN

    Data operacji: 03.08.2004
    Data księgowania: 01.12.2004
    ZAKUP PRZY UŻYCIU KARTY
    RESTAURACJA SFINKS /GLIWICE
    -xx,xx PLN

    (Sprawdzałem, w sierpniu nie zostały zaksięgowane, bank to Multibank)

    ::
    zdrówko
    zep.

  • 2. Data: 2004-12-01 09:42:39
    Temat: Re: Prawie 4 miesiące na księgowanie...
    Od: qubacz <q...@g...pl>

    On Wed, 01 Dec 2004 10:32:10 +0100, zep <k...@n...pl>
    wrote:

    > Witam,
    > Chciałem się zrorientować czy zdaniem szanownego grona to jest normalne:

    Terminal wysylki pewnie przez 4 miesiace nie robil

    --
    Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

  • 3. Data: 2004-12-01 09:49:39
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    > Chciałem się zrorientować czy zdaniem szanownego grona to jest normalne:

    Ja bym sie na Twoim miejscu upewnil, na jaki czas powinna byc blokada
    srodkow.. Jesli po 30 dniach nie zdjeli kasy z konta, to powinni zdjac
    blokade...A chyba nie powiesz ze rozliczyli cie ot tak, bez wczesniejszej
    blokady ?

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-12-01 09:52:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "zep" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Chciałem się zrorientować czy zdaniem szanownego grona to jest normalne:
    >
    > Data operacji: 02.08.2004
    > Data księgowania: 01.12.2004
    > ZAKUP PRZY UŻYCIU KARTY

    1. Czy kwestionujesz ten zakup? Nie mial on miejsca?
    2. Czy chciałbyś szukać kruczków by nie zapłacić?

    Nie zdarza sie czesto, ale sie zdarza...
    Jesli faktycznie jadles w tym Sinksie to w czym problem?
    W koncu miales darmowy kredyt na 4 miesiace zamiast na 1,5.

    Kwitki z punktow sprzedazy nalezy trzymac przynajmniej do momentu
    rozliczenia operacji.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2004-12-01 10:03:53
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 01 Dec 2004 10:32:10 +0100, zep naskrobał(a):

> [...]
    > RESTAURACJA SFINKS /GLIWICE
    > -xx,xx PLN
    >
    > (Sprawdzałem, w sierpniu nie zostały zaksięgowane, bank to Multibank)

    150 dni termin płatności? chyba zmienie KK na multi :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-12-01 10:14:42
    Od: zep <k...@N...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Jesli faktycznie jadles w tym Sinksie to w czym problem?
    > W koncu miales darmowy kredyt na 4 miesiace zamiast na 1,5.

    Nie :) nic nie kwestionuje, jest fajnie - tyle że pierwszy raz mi się
    zdażyło i byłem ciekaw.

    StrongMan wrote:
> [...]
    > srodkow.. Jesli po 30 dniach nie zdjeli kasy z konta, to powinni zdjac
    > blokade...A chyba nie powiesz ze rozliczyli cie ot tak, bez

    Hm.. No nie sprawdzałem faktycznie czy jakieś z sierpnia wisiały (teraz
    mi wiszą z ostatniego tygodnia jedynie)

    ::
    zdrówko
    zep.

  • 7. Data: 2004-12-01 10:30:55
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    > Hm.. No nie sprawdzałem faktycznie czy jakieś z sierpnia wisiały (teraz mi
    > wiszą z ostatniego tygodnia jedynie)

    Nie wiem czy dobrze pamietam, ale bank ma okreslona ilosc dni na trzymanie
    blokady, po uplywie tej liczby dni srodki powinny wrocic na konto. W
    niektorych bankach jest to 7 dni, w niektorych 30.... Byc moze dotyczy to
    takze typow kart platniczych.. Tak czy inaczej powinienes poczytac
    regulaminy, bo byc moze bank nieslusznie Ci te srodki potracil (nieslusznie
    w sensie niezgodnie z regulaminem, bo powinien rozliczyc Cie duzo duzo
    wczesniej... a nie dlatego nieslusznie, ze nie dokonywales platnosci tego
    dnia i w tym miejscu)

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2004-12-01 10:44:13
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl>

    StrongMan wrote:
    > Nie wiem czy dobrze pamietam, ale bank ma okreslona ilosc dni na trzymanie
    > blokady, po uplywie tej liczby dni srodki powinny wrocic na konto.

    Blokada to jedno, a rozliczenie transakcji drugie. Blokada pewno i była,
    zostałą zdjęta po x dniach, a rozliczenie spłynęło dopiero teraz.

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2004-12-01 10:46:13
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl>

    zep wrote:
    > Witam,
    > Data operacji: 02.08.2004
    > Data księgowania: 01.12.2004

    Zdarza się. Mi kiedyś zaksięgowali zakup przy użyciu karty przez
    Internet (rozliczał eCard) bodaj po 4 miesiącach, a teraz oczekuję na
    rozliczenie transakcji (tankowanie) którą zrobiłem w lutym b.r. Trochę
    mnie to wkurza, bo zawsze muszę pamiętać, żeby wolne środki na karcie
    sobie samemu pomniejszać o te paredziesiąt PLN - blokada była, ale po
    tygodniu się zmyła...

  • 10. Data: 2004-12-01 11:55:51
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-01, Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > mnie to wkurza, bo zawsze muszę pamiętać, żeby wolne środki na karcie
    > sobie samemu pomniejszać o te paredziesiąt PLN - blokada była, ale po
    Wlasnie - to w takim razie po cholere ta blokada skoro czesto nie
    spelnia swojej funkcji. Mi sie kiedys w BPH regularnie takie kfiatki
    zdazaly ...

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE