  • 1. Data: 2006-03-09 19:39:56
    Temat: "Płacę z Inteligo" - ile to kosztuje i jak działa
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Interesuje mnie ile kosztuje korzystanie z uslugi "Płacę z Inteligo" od
    strony firmy przyjmujacej platnosci na swoje konto firmowe. Niestety na
    stronach Inteligo nie udalo mi sie znalezc tej informacji w zadnej
    tabeli prowizji i oplat. Czy to ja zle szukam, czy po prostu tej
    informacji tam nie ma? Nie mowiac juz o jakims opisie jak to dziala od
    strony technicznej. Czy ktos moglby przyblizyc temat lub wskazac gdzie
    te informacje sa na ich stronach?

    Wogole mam wrazenie ze strone inteligo projektowal jakis idiota, jest
    tak nieintuicyjna i ciezko znalezc potrzebne informacje, tylko
    marketolenia wszedzie pelno.

    Jarek

  • 2. Data: 2006-03-09 20:42:18
    Temat: Re: "Płacę z Inteligo" - ile to kosztuje i jak działa
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@f...news> napisal(a):
> [...]
    > informacji tam nie ma? Nie mowiac juz o jakims opisie jak to dziala od
    > strony technicznej. Czy ktos moglby przyblizyc temat lub wskazac gdzie

    To jest tak, że oni tego powszechnie chyba nie udostępniają.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-03-09 21:10:20
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Samotnik wrote:

    > To jest tak, że oni tego powszechnie chyba nie udostępniają.

    To mogliby napisac zeby sie po szczegoly skontaktowac z nimi i byloby po
    sprawie, a nie stracilbym kilkunastu minut na bezproduktywne lazenie po
    beznadziejnej stronie.

    A swoja droga ciekawe czemu to az taka tajemnica? Moze nie zalezy im na
    klientach, ktorym nie wystarcza marketingowa papka na ich stronach.

    Jarek

  • 4. Data: 2006-03-09 21:15:55
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@f...news> napisal(a):

> [...]
    >
    > A swoja droga ciekawe czemu to az taka tajemnica? Moze nie zalezy im na
    > klientach, ktorym nie wystarcza marketingowa papka na ich stronach.

    No najwyraźniej im nie zależy. Współpracują z wybranymi firmami. Może
    sami ich szukają, a może ci duzi mają takie przebicie że sami
    wciskają.

  • 5. Data: 2006-03-11 17:58:20
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > informacji tam nie ma? Nie mowiac juz o jakims opisie jak to dziala od
    > strony technicznej. Czy ktos moglby przyblizyc temat lub wskazac gdzie

    zajrzyj tu
    http://www.ecard.pl/strona.php?id=33&pkat=4&mn=19

    w pdfie na dole str. opisany mechanizm działania i o ile pamietam ceny też

    pozd
    Adam

  • 6. Data: 2006-03-11 20:18:26
    Temat: Re: Re: "Płacę z Inteligo" - ile to kosztuje i jak działa
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >w pdfie na dole str. opisany mechanizm działania i o ile pamietam ceny też

    czyli ogolnie:

    Warunki finansowe
    Standardowe warunki współpracy
    Wdrozenie
    1 000 PLN
    Miesieczny abonament
    250 PLN
    Prowizja
    2,95%

  • 7. Data: 2006-03-11 20:25:39
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > w pdfie na dole str. opisany mechanizm działania i o ile pamietam ceny też

    hm... tak dla porownania - allpay pobiera prowizje przy przelewach online
    pomiedzy 2,2% a 2,8% a ecard 2,95% + 1000 za podlaczenie + 250
    miesiecznie...

    Pozdr.,
    Piotr