  • 11. Data: 2011-03-22 13:03:51
    Temat: Re: Płacę z Allegro i kk - problemy?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 11:36:34 +0000, Wemif napisał(a):

    > Chyba allegro wprowadzilo zatwierdzanie wiekszych transakcji przez
    > czlowieka i odrzucaja transakcje bez powodu. W momencie gdy odrzuca, a
    > blokada na karcie istnieje, allegro nie chce juz z tej blokady
    > skorzystac, tylko ponownie chce aby zaplacic. Mialem taki problem
    > tydzien temu. A male transakcje przechodza.

    Mi ostatnio nie przeszło 460 pln ale również i 60 pln a nie pamiętam czy
    nawet jeszcze mniej, gdzieś po drodzę nie było.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2011-03-22 13:07:47
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Ja podejrzewam Allegro, no ale znając możliwości Półbanku
    > to kto wie co w trawie piszczy.

    Masz chyba pecha ;-) Dzisiaj dwie transakcje przez PzA przeszły jak zwykle
    bez najmniejszych problemów (na nieduże kwoty - kilkadziesiąt złotych).

  • 13. Data: 2011-03-22 13:27:27
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Mi ostatnio nie przeszło 460 pln ale również i 60 pln a nie pamiętam czy
    > nawet jeszcze mniej, gdzieś po drodzę nie było.

    Mnie 23 zł nie przechodzi kartą. :)

  • 14. Data: 2011-03-22 13:41:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 13:48:37 +0100, kecef napisał(a):

    > Płaciłem przed chwilką Polbankową kartą, w prawdzie to debetówką, ale
    > jednak Polbankowa, i bez problemów przeszło PzA. Być może w twoim
    > przypadku po wydaniu tego duplikatu i zresetowaniu wszystkich ustawień
    > karty masz limity MoTo ustawione na 0.

    Raczej nie bo np paypal śmiga w tym czasie normalnie i problemu żadnego
    nie ma.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2011-03-22 13:45:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 14:27:27 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Mnie 23 zł nie przechodzi kartą. :)

    Ja właśnie trafiłem na coś takiego:

    http://sprzedajemy.pl

    Powiem szczerze, że wygląda ładnie więc trzymam za nich kciuki, bo
    Allegro to moloch, który ma gdzieś swoich klientów. Na moje zapytanie
    przez formularz - dlaczego mam status anulowano a blokada jest na karcie,
    po bodajże 3 albo 4 dniach dostałem odpowiedź, że jak wejdę na swoje
    konto w listę wpłat to zobaczę, że mam status anulowano i mogę sobie
    poczytać co oznacza "anulowano". Napisałem, że blokada w banku jest, to
    mi odpisali już z automatu swój standard, że "Allegro bla bla nie jest
    stroną transakcji etc". Na forum też zero sensownych odpowiedzi.

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2011-03-22 14:35:19
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 22.03.2011 xbartx <b...@h...net> napisał/a:
    > status jest zawsze "anulowano".
    > To coś u mnie czy może jakaś ogólna czkawka PzA.

    Wygląda na to że płacę z allegro nie lubi kart kredytowych i anuluje
    co się da. Mi odrzucili w ten sposób kilka transakcji. Za każdym razem
    pozytywna akceptacja płatności w banku.

    > Przez formularz kontaktowy Allegro odsyłają mnie do banku a bank do
    > Allegro. Polbank nie działa, ale blokada jest na karcie. Alior działa ale
    > strasznie wolno. Ja podejrzewam Allegro, no ale znając możliwości Półbanku
    > to kto wie co w trawie piszczy.

    tłumaczą się że operator płatności może anulować transakcje jeśli
    zachodzi podejrzenie że coś z nią nie tak. Ale pytani o szczegóły
    milczą.

  • 17. Data: 2011-03-22 15:57:45
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Roskal <t...@g...pl> napisał(a):

    > Wygląda na to że płacę z allegro nie lubi kart kredytowych i anuluje
    > co się da. Mi odrzucili w ten sposób kilka transakcji. Za każdym razem
    > pozytywna akceptacja płatności w banku.

    ja od zawsze płacę tylko kredytówką przez PZA i jedne odrzucenia miałem gdy
    świadomie wpisałem błędnie datę ważności lub cvv2 (karty citi i db)

  • 18. Data: 2011-03-22 16:26:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Ja płaciłem wczoraj/dziś w nocy kredytówką citka 50 zł i przeszło.

    NB Znowu mi citek podniósł limit o 40%, a podobno tak trudno o kredyty
    teraz 8-).

    MJ

  • 19. Data: 2011-03-22 16:54:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 17:26:45 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Ja płaciłem wczoraj/dziś w nocy kredytówką citka 50 zł i przeszło.
    >
    > NB Znowu mi citek podniósł limit o 40%, a podobno tak trudno o kredyty
    > teraz 8-).

    Nie od dziś wiadomo, że kredyty dostają przede wszystkim ci, którzy ich
    nie potrzebują :)

    U mnie Multi się obudził z "ofertą dla ciebie" - niestety druga KK z takim
    limitem już nie przeszła ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2011-03-22 18:49:08
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 11:36:34 +0000 (UTC), w...@a...pl (Wemif) wklepał(-a):

> [...]
    >karcie istnieje, allegro nie chce juz z tej blokady skorzystac, tylko
    >ponownie chce aby zaplacic. Mialem taki problem tydzien temu. A male

    Też mi się tak wydaje. Ostatnio płaciłem większą kwotę KK Alior przez PzA i
    transakcja została potwierdzona po 12 godzinach (co ciekawe - w sobotę ok. 9:00
    - może ktoś akurat do pracy przyszedł).
    A na pytanie czemu tak długo to wisi, to po kilku dniach dostałem odpowiedź, że
    teraz płatność jest już zakończona.

    --
    Sławomir Szyszło