  • 1. Data: 2013-12-03 11:38:28
    Temat: Pieprzony Eurobank.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Zrobiłem wczoraj wieczorem dwa przelewy do Aliora. Jeden z Credit
    Agricole, drugi z Eurobanku.
    Przelew z Credit Agricole już zaksięgowany w Aliorze, czyli wyszedł
    pierwszą sesją rano. A pier...ony Eurobank jak zwykle gra w ch.
    Piniondzów z Eurobanku nie ma. A potrzebna mi jest konkretna kwota w
    Aliorze.

    pieprzony Eurobank. :(

  • 2. Data: 2013-12-03 15:50:33
    Temat: Re: Pieprzony Eurobank.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" l7kcb8$brj$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > pierwszą sesją rano. A pier...ony Eurobank jak zwykle
    > gra w ch. Piniondzów z Eurobanku nie ma. A potrzebna

    Ja dziś z Millego zleciłem w bardzo krótkim czasie
    dwa merytoryczne -- jeden przyszedł, drugi nie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-12-03 20:24:10
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Przelew z Credit Agricole już zaksięgowany w Aliorze, czyli wyszedł
    > pierwszą sesją rano. A pier...ony Eurobank jak zwykle gra w ch. Piniondzów
    > z Eurobanku nie ma.

    Wplacilem w piatek okolo poludnia srodki w placowce Eurobanku na rachunek
    prowadzony przez ten "bank".
    Wczesniej poprzez infolinie upewnilem sie, ze srodku sa ksiegowane na
    rachunku od razu.
    Srodki zostaly zaksiegowane w poniedzialek. I wiecie co? Jestem zachwycony
    faktem, ze bezplatnie i bezbolesnie zostalem zapoznany z jakoscia obslugi w
    tym "banku".

  • 4. Data: 2013-12-04 00:26:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" l7kr43$rbj$...@n...news.atman.pl

    > "wiatrak" l7kcb8$brj$...@n...news.atman.pl

    > Ja dziś z Millego zleciłem w bardzo krótkim czasie
    > dwa merytoryczne -- jeden przyszedł, drugi nie. :)

    I jest -- jeden dzień zwłoki. :)
    W sumie (w tym także przelew z EB) na 3k4pln.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-12-04 00:33:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 3 Dec 2013 20:24:10 +0100, brum napisał(a):

    > Srodki zostaly zaksiegowane w poniedzialek. I wiecie co? Jestem zachwycony
    > faktem, ze bezplatnie i bezbolesnie zostalem zapoznany z jakoscia obslugi w
    > tym "banku".

    Mnie zachwyciło zamrożenie salda na przełomie lat ze 2-3 lata temu. Ot,
    ustawili salda na stan z dnia bodajże 28.12 i tak do pierwszych dni
    stycznia. A spodziewałem się większego przelewu, dopiero infolinia mi
    wyjaśniła, o co chodzi.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2013-12-04 19:04:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Dec 2013 20:24:10 +0100, brum napisał(a):

> [...]
    > Srodki zostaly zaksiegowane w poniedzialek. I wiecie co? Jestem
    > zachwycony faktem, ze bezplatnie i bezbolesnie zostalem zapoznany z

    Pamiętam, że u nich podstawową czynnością numer jeden to było wysiądź i
    wsiądź czyli log out / log in :)

    Xenocide

  • 7. Data: 2013-12-04 19:16:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Dec 2013 11:38:28 +0100, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > pierwszą sesją rano. A pier...ony Eurobank jak zwykle gra w ch.
    > Piniondzów z Eurobanku nie ma. A potrzebna mi jest konkretna kwota w

    A to pamiętam, że u nich był standard że pierwszą sesją nigdy nic wyjść
    nie mogło ale zazwyczaj trzecią to już dochodziło, cóż widać że się
    rozwijają ;)

    Xenocide

  • 8. Data: 2013-12-04 19:18:33
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-04 19:04, xbartx pisze:

    > Pamiętam, że u nich podstawową czynnością numer jeden to było wysiądź i
    > wsiądź czyli log out / log in :)

    Tudzież F5

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.