  • Data: 2003-12-31 22:35:30
    Temat: Re: Perspektywy bankowości w Polsce ?(długie)
    Od: "sas" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >kredytowe
    >
    >czy to rozwój? :-)

    Dokładnie, przecież to cofanie pracowników donikąd!
    Już robi się z nich maszynki, które mają tylko zbierać klientów i absolutnie
    nic więcej. Myślę, że ten proces doprowadzi władców siedzących na górze w
    centralch do upadku ale to musi niestety potrwać. Oczywiście cierpią już
    klienci, cierpieć będą jeszcze bardziej i nic dobrego z tego nie wyniknie.
    Zerknijcie chociażby na pierwszą zupełnie nieudaną prywatyzację banku PEKAO
    SA. Włosi nastawili się wyłącznie na zysk i patrzą tylko na to, ile wychodz im
    pod kreską. Wchłonięte banki o ich pracownicy są rozczarowani, żeby nie
    powiedzieć rozgoryczeni. Funkcjonoali w całkiem niezłych strukturach a tu
    klapa. Klienci uciekają masowo z tej instytucji i kiedyś UNICREDITO ITALIANO
    zauważy to ale dla klientów i pracowników będzie już zdecydowanie za późno.
    Aktualny przykład jak szanują klienta: likwidacja oddziału internetowego! W
    dzisiejzych czasach? Ludzie, oni chyba oszaleli. Na zachodzie ta centralizacj
    wygląda zupełnie inaczej. Tyle tylko, że my musimy przejść te błędy, bo
    przecież nasi wspanili menadżerowie są wszechwiedzący i nie muszą zerkać n
    błędy już popełnione, by ich nie powtarzać jak osły.
    Podsumowując: Mądrzy ludzie popełniają wciąż nowe błędy i tego możnaby im było
    wybaczyć ale głupcy popełniają wciąż te same! Ale jakie to swojskie i
    podwórkowe, prawda? Wchodzimy sobie do Unii ale chyba kuchennymi drzwiami i w
    kuchni ju zostaniemy. Pozdrawiam wszystkich myślących!
    Z poważaniem
    SAS

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl