  • Data: 2023-07-17 20:59:54
    Temat: Re: Pełnomocnik czy alter ego?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ZTCP to "normalnie" blokowana jest połowa środków, ale zmarły współwłaściciel
    przestaje nim być - tzn. rachunku/stroną umowy, bo roszczenia do wypłaty środków
    pozostaje - oczywiście tylko w tym sensie, że w jego prawo wchodzą spadkobiercy.

    W skarbonce nic nie jest blokowane, natomiast oczywiście część środków
    przypadająca zmarłemu podlega dziedziczeniu. Jeśli drugi współwłaściciel
    wydał za dużo, to będzie miał problem. Ale tak samo jest, jak zmarły
    zostawił gotówkę w szufladzie (jeśli spadkobiercy o niej wiedzą)... :)

    > Ale może zmyślam - trza się douczyć.

    > Hmm, no ale chyba da się ją "uinternetowić", telefon raczej ma, a jak nie to choćby
    plush - 10zł i na rok ważne, nawet wychodzące, a może i za 5zł za sam starter by się
    dało, a alarat to nawet u mnie w szufkadzie leży i to niejeden.
    > Id klienta w umowie, więc ew. tylko iść do banku podać nr tel.

    No przecież po to jest dla mnie pełnomocnictwo, żeby nie musiała. Mam
    potem wszystko i tak za nią robić, tylko na jej hasło?

    MJ