  • 1. Data: 2016-12-24 13:42:31
    Temat: Pekao rozdaje (i zabiera) prezenty świąteczne
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    W historii konta w Pekao pojawiła mi się taka oto ciekawa pozycja:

    http://www.awesomescreenshot.com/image/1991306/ce551
    e54b4e54702cbfe5116633a0ded

    :)))

    Niestety Mikołaj w tym roku nie dopisał, bo chwilę później wskoczyło:

    http://www.awesomescreenshot.com/image/1991314/73b91
    0c47b66501d1eaba24a9b22bd33

    W szczegółach transakcji niby "UZN Z TYT BLEDNEGO OBCIAZENIA".

    Może po świętach skorygują korektę :)

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 2. Data: 2016-12-24 16:01:02
    Temat: Re: Pekao rozdaje (i zabiera) prezenty świąteczne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Chmielewski t...@n...example.com ...

> [...]
    0c47b66501d1eaba24a
    > 9b22bd33
    >
    > W szczegółach transakcji niby "UZN Z TYT BLEDNEGO OBCIAZENIA".

    Dostałes przez przypadek premie swiateczna prezesa.
    Ale czy wolno im tak samym z siebie odpisac z konta?
    Z drugiej strony ładnie z ich strony, ze widzisz to w historii czyli ze nie
    zrobili tego po cichaczu... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 3. Data: 2016-12-25 09:24:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-12-24 o 13:42, Tomasz Chmielewski pisze:
> [...]
    e54b4e54702cbfe5116633a0ded
    > Niestety Mikołaj w tym roku nie dopisał, bo chwilę później wskoczyło:

    Ciekawe co by zrobili gdybyś zadysponował tą kwotą samodzielnie.

  • 4. Data: 2016-12-25 10:28:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-25 09:24, cef wrote:
    e54b4e54702cbfe5116633a0ded
    0c47b66501d1eaba24a9b22bd33
    > Ciekawe co by zrobili gdybyś zadysponował tą kwotą samodzielnie.

    To jest mało ciekawe. Znacznie ciekawsze jest jak to rozliczy w PIT.

  • 5. Data: 2016-12-25 12:08:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    >>> http://www.awesomescreenshot.com/image/1991314/73b91
    0c47b66501d1eaba24a9b22bd33

    > To jest mało ciekawe. Znacznie ciekawsze jest jak to rozliczy w PIT.

    Rozliczenie w PIT jest proste, bo nie ma co rozliczać.
    Z drugiej strony jeśli miał tyle czasu, żeby porobić zrzuty,
    to mógł chociaż próbować to sprawdzić. Ja jak miałem jakieś
    zwisy tego typu (w Zachodnim) to miałem saldo mocno minusowe,
    ale też nie wpadłem na pomysł, żeby to przetestować.

  • 6. Data: 2016-12-25 12:54:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-25 12:08, cef wrote:
    > Rozliczenie w PIT jest proste, bo nie ma co rozliczać.

    To zależy od interpretacji urzędnika. Prokurator też mógłby być
    zainteresowany czy ktoś nie przesyła pieniędzy przez słupa.

    Podobny problem był kilka lat temu opisywany w prasie. Ktoś pomylił się
    przy przelewie wypłaty i niewinny Kowalski był nekany przez urząd
    skarbowy za ukrywanie dochodów. Logika jak to w przypadku urzedów nie
    działała, trzeba było sądu.

  • 7. Data: 2016-12-25 14:49:29
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/25/2016 08:08 PM, cef wrote:

    > Rozliczenie w PIT jest proste, bo nie ma co rozliczać.
    > Z drugiej strony jeśli miał tyle czasu, żeby porobić zrzuty,
    > to mógł chociaż próbować to sprawdzić.

    No niestety na konto zalogowałem się dzień po fakcie. Trzeba było mieć
    włączone te powiadomienia SMS o transakcjach na koncie na kwoty powyzej
    100 tys. USD, byloby prosciej... :)

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 8. Data: 2016-12-27 11:01:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    e54b4e54702cbfe5116633a0ded
    0c47b66501d1eaba24a9b22bd33

    >Ciekawe co by zrobili gdybyś zadysponował tą kwotą samodzielnie.

    No jak to co ?

    a) pismo o zwrot plus straszenie prokuratorem,
    b) pobor z konta ... i oprocentowanie debetu do czasu zwrotu, tudziez
    np blokada kart itp :-)

    c) monity z przypomnieniami, po 15 czy 50 zl sztuka, ile tam w umowie
    i cenniku stoi :-)

    J.

  • 9. Data: 2016-12-27 11:04:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup

    >No niestety na konto zalogowałem się dzień po fakcie. Trzeba było
    >mieć włączone te powiadomienia SMS o transakcjach na koncie na kwoty
    >powyzej 100 tys. USD, byloby prosciej... :)

    Mimo wszystko moze warto wezwac bank do zlozenia wyjasnien ?
    Zawsze mozna umotywowac chocby potrzeba wyjasnien dla urzedu
    skarbowego czy troska o pranie pieniedzy z wykorzystaniem konta ...

    J.

  • 10. Data: 2016-12-27 12:15:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-12-27 o 11:01, J.F. pisze:
> [...]
    > blokada kart itp :-)
    >
    > c) monity z przypomnieniami, po 15 czy 50 zl sztuka, ile tam w umowie i

    Pisma bym się spodziewał, tylko co bank robi jak koleś
    (przepraszam inicjatora wątku - to wymyślona sytuacja)
    pieniądze przerzuci, wybierze i zamelinuje a oficjalnie odpowie:
    "Spodziewałem się takiej kwoty, bo się modliłem o taki dar i dlatego od
    razu ja wydałem w dobrej wierze.
    Nic z tych kilkuset tysięcy już nie ma, bo w gotówce wybrałem
    i na biednych dałem."
    I co mu zrobią?

    Pozdrawiam
    świątecznie