  • 1. Data: 2004-05-05 11:45:33
    Temat: Pekao SA okradł byłych studentów
    Od: "Blazo" <b...@g...pl>

    Witam,

    W miesiącu maju Pekao SA pobrało mi z konta, na poczet spłaty kredytu
    studenckiego, około 120 zł więcej niż powinno. Zadzwoniłem do oddziału a Pani
    na to, że wie o tym i to przez pomyłkę centralnego systemu informatycznego i
    że wszyscy spłacający kredyt studencki tak mają a pieniądze zwrócą mi tak
    szybko jak to możliwe ale nie wiadomo kiedy. Uważam, że to "bardzo miło" ze
    strony Pekao SA. Okradanie klientów to jest to.

    Pozdrawiam,

    Blazo

    P.S.
    Gdzie się przenieść?

  • 2. Data: 2004-05-05 14:00:26
    Temat: Re: Pekao SA okradł byłych studentów
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Blazo wrote:

> [...]
    > szybko jak to możliwe ale nie wiadomo kiedy. Uważam, że to "bardzo miło" ze
    > strony Pekao SA. Okradanie klientów to jest to.

    no to ci oddadzą.

  • 3. Data: 2004-05-05 15:49:25
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 May 2004 09:00:26 -0500, poilkj <u...@d...invalid> wklepał(-a):

    >no to ci oddadzą.

    Ale co sobie poużywają przez ten czas, to ich, nie?

  • 4. Data: 2004-05-05 16:11:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    poilkj <u...@d...invalid> wrote:
    > no to ci oddadzą.

    A ciekawe jak komus debet zrobia, albo co...

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-05-05 16:50:33
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Dnia 2004-05-05 18:11, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > A ciekawe jak komus debet zrobia, albo co...

    To go zwindykują ;)

    Pozdrówka ...
    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 6. Data: 2004-05-05 16:55:51
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > To go zwindykują ;)
    >
    > Pozdrówka ...
    Za pomocą wychwalanego tu przez niektórych BTE....
    KJ

  • 7. Data: 2004-05-05 17:05:18
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Dnia 2004-05-05 18:55, Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Za pomocą wychwalanego tu przez niektórych BTE....

    He he ;) Iron popołudniowa porą ;)
    Uśmieszek mój mówił sam za siebie ... Zwrócą kasę, i może odseteczkami
    sypnął ... Jeśli w takim przypadku po systemowym błędzie (na podstawie
    informacji z błędem masowym) zaczęli by wystawiać BeTeki i otrzaskiwać
    je klauzulami ...

    Stawiam loda każdemu kto zechce, że tak nie będzie ;) (interpretacja
    loda - dowolna ;) )

    Jest to błąd , który zostanie wyjaśniony.
    Użycie tu BTE jest bezzasadne, co nie zmienia faktu , że fakt istnienia
    BTE jest niezwykle potrzebny ;)

    Pozdrówka ;)

  • 8. Data: 2004-05-05 19:13:13
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Sławomir Szyszło wrote:

    > Dnia Wed, 05 May 2004 09:00:26 -0500, poilkj <u...@d...invalid> wklepał(-a):

    > Ale co sobie poużywają przez ten czas, to ich, nie?

    Nie. Oddzadzą ci z taką datę z jaką wzieli. Czyli nic nie stracisz i nic
    nie zarobisz.
    Podenerwować się możesz wtedy jak to były jedyne pieniądze, które miałeś
    i nagle cię uziemili bez kasy.

  • 9. Data: 2004-05-06 09:15:30
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c7ak4s$abm$1@inews.gazeta.pl>, b...@g...pl
    says...
    W watku <c7ak4s$abm$1@inews.gazeta.pl>, b...@g...pl
    piszesz...
    | miesi=3Fcu maju Pekao SA

    Pko jak Pko - czego sie spodziewac? Profesjonalizmu? Bez zartow.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 10. Data: 2004-05-07 01:01:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    poilkj <u...@d...invalid> writes:

    > Nie. Oddzadzą ci z taką datę z jaką wzieli. Czyli nic nie stracisz i
    > nic nie zarobisz.

    Dobre. Wiesz co, moze pozycz mi ze 100 tys. a ja Ci po roku oddam.
    Z taka data, z jaka pozyczylem - nic nie stracisz :-)

    Juz samo bezzasadne zablokowanie pieniedzy klienta powinno skutkowac
    a) brakiem naliczenia odsetek umownych
    b) naliczeniem odsetek ustawowych.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH