  • Data: 2018-01-31 17:58:00
    Temat: Re: [Pekao] Konto Przekorzystne
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Już myślałem, że dojna zmiana (zarząd pzu nie dostał za zeszły rok premii, żeby
    zarząd pekao mógł dostać nieograniczone ustawą kominową - bo premie zarządu pzu były
    uzależnione od wprowadzenia "kominów" w pekao) wprowadza jakieś zmiany na lepsze w
    żubrze i będzie można potestować - ale nic nowego, wymagają 500zł wpływu i to "w
    jednym kawałku" oraz transakcji kartą/apką - inaczej 6zł za konto i 3zł za kartę i
    nawet nie ma tych 2 wypłat miesięcznie z obcych bankomatów.
    > Podobne warunki były tam do tej pory na koncie zwanym chyba "mobilnym"..
    > Zaś nazwa tego nowego tak głupia, że nawet jakby było darmowe, to bym się mocno
    zastanawiam nad założeniem ;P
    > Bonusy też marne.
    > Jak potrzebujesz obsługi walutowej to założ sobie kantor aliora - chyba że masz
    uraz - albo nie masz w okolicy również oddziału aliora (obsługa kasowa za darmo w
    PLN, EUR, USD, GBP), a bardzo potrzebujesz kasy.

    No Alior Kantor to u mnie nawet jest ale po pierwsze otwarty w godzinach
    8-16, niestety a druga sprawa to tak, że jak namierzyłem inny oddział,
    który jest otwarty do 17tej to się okazało, że nie mają kasjera
    walutowego i niby prowadzą waluty ale aktualnie nie praktykują he he. W
    końcu się zwolniłem z pracy i zdążyłem przed 16tą do głównego oddziału i
    powiem, szczerze że jak widział minę Pani do której powiedziałem, że
    chcę wypłacić 320 $ ale tak żeby 50 $ było drobne (w sensie po 10/20) i
    potem jak widziałem jak przeprowadzą tą "operację 666" to nie napawa to
    optymizmem czy następnym razem uda mi się wypłacić jakieś waluty ;)
    Alior kantor mam i używam ale chce mieć po prostu wypłaty ze wszystkich
    bankomatów gratis i możliwie najlepsze przeliczniki dla transakcji w
    walutach innych niż PLN.

    Xenocide