    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Paypal - logowanie dwustopniowe?
    Date: Sun, 25 Apr 2021 13:14:13 +0200

    Kamil Jońca napisał(a) w wiadomości: <8...@a...kjonca>...

    >1. instalujemy google auth/authy / czy coś o podobnej funkcjonalności
    >2. logujemy sie do paypala
    >3. "zębatka"
    >4. "bezpieczństwo"
    >5. "dwuetapowa weryfikacja"
    >6. "zewnętrzny generator kodu" (czy jakoś podobnie- nie pamiętam)
    >7. robimy to co nam każą instrukcje na ekranie.

    Google zablokował mi gmaila (niby hasło zaomniałem - bzdura)
    a próby odzyskania się nie udały, korespondencja z botem nie ma
    sensu, w tym za pomocą drugiego podanego e-maila. To "nietypowa
    prośba o odzyskanie" i jak im przykro ale nie lecz mogę założyć
    drugie. Żeby też zablokowali?
    Z tego powodu jakoś nie mam przekonania.

    >Tyle, że ... przed chwilą jak sie logowałem do paypala żeby przypomnieć
    >sobie te ekrany, to ... wysłał mi SMS - więc wygląda na to, że bez
    >telefonu to się nie porządzi.

    OIDP wcześniej przechodzło bez telefonu. Tzn. coś stręczyli
    ale dało się obejść.
    Po numerze doszedłem - ok. 2017 przy wprowadzaniu totalitaryzmu
    (rejestracji) trochę się w rodzinie pozamienialiśmy a część
    numerów porzucona. Powiedzmy, że ten przetrwał...
    Tylko nie pamiętam kiedy go PayPalowi podawałem, przed 2017?
    Czy już na początku żądali?

    Arek