  • Data: 2002-03-22 18:39:55
    Temat: Re: PayPal z Visa Electron
    Od: d...@w...pl (P. Domino) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Mar 2002 15:52:14 +0000 (UTC), "Shu Riken" wrote:

    >Nie jedyna. Na dodatek to i owo zrzynajaca od konkurencji ;-)
    >http://mBank.blog.pl
    >a konkretnie - http://mbank.blog.pl/archiwum/index.php?nid=383779

    Dotychczas siedzialem cicho podsmiewajac sie tej dyskusji, ale
    powyzszym komentarzm poczulem sie dotkniety. Z przykroscia stwierdzam,
    Shu Riken'ie, ze popisales sie ogromna lameria.

    Jakos nie zauwazylem na wskazanej stronie informacji o kupowaniu na
    aukcjach, sytemach wirtualnych platnosci, porowania ofert kart
    wirtualnych i spisu sklepow akceptujacych VE Inteligo i eKarte.
    Autor http://mBank.blog.pl przytacza tylko kilka serwisow, ktore
    akceptuja i nieakceptuja eKarty. Chyba do tego uderzasz ? Jezeli
    mozesz przejrzyj obie listy, porownaj i na drugi raz zastanow sie
    przed pisaniem na grupe.

    Sa jeszcze jakies podobienstwa, Shu Riken'ie ? Napisz mi dokladnie co
    (cytujac) "zerznalem od konkurencji " ? Z checie dopisze ich w
    copyrightach.

    Tymczasem zapraszam na moj serwis. Co prawda sporo jeszcze brakuje,
    wiele rzeczy musze rozwinac itd.
    Jak skoncze, nie omieszkam poinformowac o tym grupowiczow.

    P. Domino
    http://e-platnosci.23.pl