  • Data: 2002-04-18 06:47:27
    Temat: Re: PayPal + Inteligo
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wysylajac rachunek z netii tylko sie pograzyles :) t.j potwierdziles, ze
    przy
    > rejestracji podales falszywy adres (bo Polski wybrac nie mogles)...

    fakt, jakby mieli na liście Polskę to bym ją wskazał :-)

    ale pytam o coś innego, czy ktoś takie coś przerabiał ? bo na mój gust to
    kraj zamieszkania ma tutaj minimalne znaczenie, skoro mogę wykazać że ja to
    ja, i że posługuję się swoją a nie cudzą kartą, to nic nie powinno stać na
    przeszkodzie
    stąd moje pytanie czy ktoś przetestował już ten etap współpracy z nimi, czy
    też szkoda czasu i trzeba szukać innej metody