  • Data: 2012-08-31 21:25:23
    Temat: Re: Pay pass -limit transakcji.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 31 sierpnia 2012 20:49:57 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:

    > Oczywiście. Dlatego też (podobnie jak chyba większość czytelników tej
    >
    > grupy) już zabrałem z mBanku swoje oszczędności, a zostawiłem tam tylko
    >
    > kasę na bieżące wydatki.

    Może i masz racje co do czytelników tej grupy. Tylko że czytelnicy tej gupy to taki
    target że jak na jak na jakims gruponie pojawi się oferta mbanku z gadżetem za 100zł
    to zaraz grzecznie wrócą i będą klikać co i gdzie tam trzeba.
    Zresztą z moich obserwacji wynika ze o deponentów instytucje finansowe nie muszą dbać
    i ich dopieszczać- to tak nielojalna grupa klientów że jak im ferta nie odpowiada to
    odchodza z wielkimi pretensjami itp ale jak nagle pojawi ie gadzet za 100zł czy
    lokata 0,5pkt wyzsza jak u konkurencji to wracają z usmiechem na ustach. I o to
    chodzi w sumie;)